Roger Waters - Amused To Death Reissue 200g Vinyl og SACD

Espen-hj

Medlem
28 Nov 2009
3.408
0
0
Analouge Productions annonserte at Roger Waters' Amused To Death kommer som reissue på både 200g vinyl og Hybrid SACD (stereo). Release er antatt Oktober, men kan endre seg.

Pressemelding som vedlegg.

Vedlegg

Fattigmann

Medlem
7 Feb 2004
1.391
0
0
Supertramp skrev:
SACD, ha - dersom miksingen blir akseptabel :)
MÅ ha både SACD og vinyl :mrgreen:

Har faktisk orginalvinylen stående i hyllen ennå.. Den er nære spilt ihel så pengeverdien er nok ikke høy... Afeksjonsverdien derimot :)

olemt

Medlem
25 Des 2005
891
0
0
Himmel og hav, har cd'en fra før. Og det er en av referansene mine i utgangspunktet. SACD i tillegg blir helt konge.

atle99

Medlem
21 Mai 2004
2.576
0
0
Har ikke noe erfaring med det selskapet. Blir dette bare tilgjengelig gjennom Acoustic sounds tror dere?

Haakon O

Medlem
1 Okt 2007
1.386
0
0
Denne hadde jeg på en spesialutgivelse på cd når den kom ut, kom i et sånn "langt" cover som en liten bok, og cd'en var i gullfarge. Men finner den ikke igjen etter 2-3 flyttinger.. Noen som husker denne utgaven?

Espen-hj

Medlem
28 Nov 2009
3.408
0
0
Haakon O skrev:
Denne hadde jeg på en spesialutgivelse på cd når den kom ut, kom i et sånn "langt" cover som en liten bok, og cd'en var i gullfarge. Men finner den ikke igjen etter 2-3 flyttinger.. Noen som husker denne utgaven?
Kvit longbox?

Willms

Medlem
2 Aug 2012
1.175
0
36
Oslo
Haakon O skrev:
Ikke bare husker jeg den, den står i hylla hjemme. Det store coveret har irritert meg i lang tid, men heldigvis lå CDen i en vanlig CD-cover inne i det store coveret.

Men jeg ser uansett frem til å få tak i denne på SACD. Er en stund frem i tid, men om den faktisk kommer i år så skal jeg være fornøyd.

Espen-hj

Medlem
28 Nov 2009
3.408
0
0
atle99 skrev:
Har ikke noe erfaring med det selskapet. Blir dette bare tilgjengelig gjennom Acoustic sounds tror dere?
Blir nok tilgjengelig via MusicDirect, men tviler på noen norsk nettbutikk gjør denne tilgjengelig med det første.

sirant

Medlem
24 Jan 2010
6.955
8
38
Analouge Productions er ett vanvittig bra selskap - alt jeg har fra de er fra øverste hylle lydmessig - er bare å glede seg!

ROXY

Medlem
11 Nov 2004
5.049
0
0
Er glad for alle reutgivelser på HD-lyd format (SACD, DVD-A eller BD).
Savner på denne, og mange andre HD-utgivelser, at man tar den helt ut med multikanal. Denne/vi hadde virkelig fortjent det

Espen-hj

Medlem
28 Nov 2009
3.408
0
0
ROXY skrev:
Er glad for alle reutgivelser på HD-lyd format (SACD, DVD-A eller BD).
Savner på denne, og mange andre HD-utgivelser, at man tar den helt ut med multikanal. Denne/vi hadde virkelig fortjent det
Me får glede oss over multikanal på The Wall som kommer ifra samme gjengen. Det er dog uvisst når den blir utgitt

RBG

Medlem
29 Jan 2004
1.764
0
36
Gleder meg stort til disse blir utgitt, skulle også gjerne ønsket at the Wall filmen ble utgitt på blu ray med bedre lyd enn dvd utgaven.
Er det noen her som har hørt om the wall noen gang kommer på blu ray?