Rihanna - 17 august, Koengen, Bergenhus Festning

kriss66

Medlem
4 Aug 2009
3.948
0
0
Ostemannen skrev:
Ja. Det er jo det som er poenget. Dersom du får billetter til en konsert du vet blir utsolgt. Og hvor det godt kunne vært 10 000 billetter ekstra, så vet du at folk blir desperate etter billetter. Mange som kjøper f.eks 4 billetter. 1 til seg selv, så selger de resten.
ja, og det syns jeg er noe tull for flere av billettene går også i bosset pga de ikke får solgt de.

Ostemannen

Medlem
25 Okt 2009
15.748
0
36
kriss66 skrev:
ja, og det syns jeg er noe tull for flere av billettene går også i bosset pga de ikke får solgt de.
Jeg kan love deg: Ingen billetter som kommer til å gå i bosset før Rihanna konserten. OG at snittprisen på billettene har steget.

kriss66

Medlem
4 Aug 2009
3.948
0
0
Hei! :)

I morgen braker det løs på koengen, vannvittig så fort tiden har gått. Nå er den store dagen kommet :p

(Jeg gleder meg noe vannvittig mye) :p

Så måtte alle som skal være der kose deg. :)

Nic

Medlem
17 Mai 2011
18
0
0
Må seie er rimelig skuffet. Lyden på Konserten var ikkje tilsvarande til en slik stor artist, har hørt vesentlig bedre anlegg til og med på Koengen. I tilleg synst eg det er skuffandes at ho tar en "diva" og møter ikkje opp før da passa for hun.

Tinie Tempah prøvde hart å få folk i gang men santa gold ødela alt etter mi meining. Så ente faktisk opp med at vi gjekk og stakk på Kino ( Captain America ) istadenfor, der va ihvertfall lyden betydelig bedre :D

Sorry and no offense @all Rihanna fans :)

Muffinman

Medlem
9 Jan 2005
3.308
0
0
akto skrev:
Hun sitter akkurat nå på utestedet Metro - jeg er kun få meter fra henne der hun er omgitt av vakter :D
Regner med at hun kjenner nærværet av storhet :mrgreen:

kriss66

Medlem
4 Aug 2009
3.948
0
0
Nic skrev:
Må seie er rimelig skuffet. Lyden på Konserten var ikkje tilsvarande til en slik stor artist, har hørt vesentlig bedre anlegg til og med på Koengen. I tilleg synst eg det er skuffandes at ho tar en "diva" og møter ikkje opp før da passa for hun.

Tinie Tempah prøvde hart å få folk i gang men santa gold ødela alt etter mi meining. Så ente faktisk opp med at vi gjekk og stakk på Kino ( Captain America ) istadenfor, der va ihvertfall lyden betydelig bedre :D

Sorry and no offense @all Rihanna fans :)
Du må jo være sprø? :mrgreen: Stod der å ble ristet i hel, det var den sykeste konserten. Prøver å skaffe billetter til i dag også ;)