Rihanna - 17 august, Koengen, Bergenhus Festning

kriss66

Medlem
4 Aug 2009
3.948
0
0
Hei. ;)

Laget en tråd ang Rihanna`s konsert i Bergen!
Tid: 17. august · 20:00 - 23:00
Sted: Bergenhus Festning, Koengen

Og har ennda ikke fått meg billett, så er det noen som har fått og som selger kjøper jeg gjerne! kontakt på 46432977 :)

Info: Da Rihanna like før jul ifjor offentliggjorde sin aller første konsertopptreden i Norge solgte billettene til Oslo Spektrum i oktober i år ut på 3 ½ minutt. Norgesrekord med klar margin!

Nå er det klart at Rihanna gjør sin eneste konsert i Skandinavia i sommer i Bergen på Koengen på Bergenhus Festning onsdag 17. August. At det blir Bergen som dermed får den aller første konserten i Norge med Rihanna er et resultat av hennes fenomenale suksess i kjølvannet av 2010-albumet ”Loud” og påfølgende rekordartet billettsalg til den ovennevnte Oslo-konserten.

Rihanna gjør kun fem konserter i Europa sommeren 2011. Det faktum at Bergen har fått én av dem er utvilsomt viktig for Bergen som konsertby, for det kan ikke være særlig tvil om at arrangementer som kan skilte med Rihanna på plakaten er ”den heiteste billetten” på den internasjonale konsertkalenderen i 2011.

Rihanna markerte seg med først med låten ”SOS”. Det var i 2006 og eventyret var i gang. Tre av hennes påfølgende låter har vært produsert av superprodusentene i Stargate. I 2008 var låten ”Take A Bow” en stor suksess og året etter nådde ”Rude Boy” toppen av spillelistene. 2010 startet med hit-singelen ”Only (Girl in the World)”, også denne produsert av norske Stargate. Låten ”Whats’s my Name” med Drake går også inn i rekken av årets hitlåter i Norge og i store deler av resten av verden.

Megastjernen Rihanna har på kort tid opparbeidet seg et rykte for å være en av de mest spennende og talentfulle artistene i verden. Hennes 2010-turnè ”Rated R” solgte ut flere arenaer verden over, og hennes enestående sceneproduksjon overveldet publikum. Med hit på hit i bagasjen kommer Rihanna live anno 2011 til å være hennes største og beste hittil.

Rihannas konsert 17. August vil bli en del av Bergen Calling, en serie éndagsfestivaler på Bergenhus Festning sommeren 2011

Håper du tok deg tid innom :) syntes kansje dette kunne være noe ;)

Monster1

Medlem
1 Jul 2009
2.284
0
0
Jippi, har fått tak i billetter. Så ser fram til 17. August 2011.

Blir moro det!! :D

cv-dan

Medlem
25 Jan 2008
3.605
0
0
Tenkte på de samme, hørte de vart utsolgt med en gang :p Om noen har tar jeg gjerne en :D

kriss66

Medlem
4 Aug 2009
3.948
0
0
cv-dan skrev:
Tenkte på de samme, hørte de vart utsolgt med en gang :p Om noen har tar jeg gjerne en :D
Det hadde jo også vært problemer med Billettservice. Når man skulle bestille billetter i dag gikk det ikke ann, eller ikke å ringe. så var det plutselig "UTSOLGT" veldig dårlig gjort dette.

var våken og klar, så skjer dette :(

Leon83

Medlem
16 Mai 2010
162
0
0
Liker ikke live-musikk... og hvertfall ikke denne sjangeren.

Hva slags utstyr er det som kommer til å bli brukt på en slik konsert? Dette er jo Generelt audio og HiFi.

kriss66

Medlem
4 Aug 2009
3.948
0
0
Leon83 skrev:

Hva slags utstyr er det som kommer til å bli brukt på en slik konsert? Dette er jo Generelt audio og HiFi.
Viste ikke helt hva dette skulle ligge på!

harman/kardon

Medlem
25 Apr 2005
43.993
0
0
37
Nord-Trøndelag
Leon83 skrev:

Hun gjør seg jævelsk bra på flatskjerm i HD vertfall :-D

Shallow_

Medlem
21 Mar 2005
9.442
28
48
43
kriss66 skrev:
Rihanna markerte seg med først med låten ”SOS”. Det var i 2006 og eventyret var i gang.
Ikke for å pirke, og vet ikke om historien er kopiert fra anet sted, men hun slo vel strengt tatt gjennom med 'pon de replay' ?? :)

Uansett meget lekker dame som jeg nok kunne betalt for å nyte live..

kriss66

Medlem
4 Aug 2009
3.948
0
0
Shallow_ skrev:
Ikke for å pirke, og vet ikke om historien er kopiert fra anet sted, men hun slo vel strengt tatt gjennom med 'pon de replay' ?? :)
Hehe, ja det kan godt hende. Denne teksten er kopiert fra "Bergen Live" En gruppe fra Facebook. :)

Har jo vært det kaoset med billettene, og tullingene her oppe som ikke greier noe hehe.

harman/kardon

Medlem
25 Apr 2005
43.993
0
0
37
Nord-Trøndelag
Rødt hår funker det :-D

Frykter det blir en runde med " Good girl gone bad " konserten på blu-ray i kveld :-D

Edit:

Plata i spillern.. Brake it up.. og mastervolum sa -10dB :-D og dama i lartex/skin :-D

kriss66

Medlem
4 Aug 2009
3.948
0
0
harman/kardon skrev:
Rødt hår funker det :-D

Frykter det blir en runde med " Good girl gone bad " konserten på blu-ray i kveld :-D

Edit:

Plata i spillern.. Brake it up.. og mastervolum sa -10dB :-D og dama i lartex/skin :-D
Ja, du kan spille høyt du. Her kommer naboen før jeg har fått opp volumet :S

kriss66

Medlem
4 Aug 2009
3.948
0
0
Enkelte ganger skjønner jeg bare ikke hvor folk kan være egoist!
Hadde en avtale med en mann/ungdom i dag. Og avtaler tid osv...

Det første han sier "jeg selger de for 1000.- kr" og det var greit, så jeg sa jeg skulle kjøpe 3 stk da. Etter en liten stund sier han til meg via Epost. "Har fått bud på 1800 pr billett".

Går det ann til å bli mer patetisk ? enn det der? sånne som han skulle ikke har levd sorry men ja.!!! blir så lei. :(

Ostemannen

Medlem
25 Okt 2009
15.748
0
36
kriss66 skrev:
Enkelte ganger skjønner jeg bare ikke hvor folk kan være egoist!
Hadde en avtale med en mann/ungdom i dag. Og avtaler tid osv...

Det første han sier "jeg selger de for 1000.- kr" og det var greit, så jeg sa jeg skulle kjøpe 3 stk da. Etter en liten stund sier han til meg via Epost. "Har fått bud på 1800 pr billett".

Går det ann til å bli mer patetisk ? enn det der? sånne som han skulle ikke har levd sorry men ja.!!! blir så lei. :(
Tror jeg hadde gjort akkurat det samme som selgeren gjør. Selger til venner og bekjente, eller til den som gir mest penger. De som kjøper flere billetter enn de trenger har jo som regel tenkt å tjene penger på å selge billettene som er til overs.

Med mindre han sa . "Deal" etc. Da er han en tosk :roll:

kriss66

Medlem
4 Aug 2009
3.948
0
0
Ostemannen skrev:
Tror jeg hadde gjort akkurat det samme som selgeren gjør. Selger til venner og bekjente, eller til den som gir mest penger. De som kjøper flere billetter enn de trenger har jo som regel tenkt å tjene penger på å selge billettene som er til overs.

Med mindre han sa . "Deal" etc. Da er han en tosk :roll:
Ja, men tror også at fleste folk kjøper og selger dyrere. tror ikke det er noe særlig mange som kjøper mer enn de skal.

Ostemannen

Medlem
25 Okt 2009
15.748
0
36
kriss66 skrev:
Ja, men tror også at fleste folk kjøper og selger dyrere. tror ikke det er noe særlig mange som kjøper mer enn de skal.
Ja. Det er jo det som er poenget. Dersom du får billetter til en konsert du vet blir utsolgt. Og hvor det godt kunne vært 10 000 billetter ekstra, så vet du at folk blir desperate etter billetter. Mange som kjøper f.eks 4 billetter. 1 til seg selv, så selger de resten.