Retep`s lytterom. Tilbake til stereo

Zeke1983

Medlem
11 Jan 2007
5.950
19
38
Jeg personlig liker de bedre enn det meste. De har sin stil, dvs ingen stil.. Forandre seg mye etter hva man putter inn i kjeden før..

Hvor holder du til?
på Fevik, sørlandets perle utenfor Grimstad:) nøytralt er bra, men helst litt på den varma sida.. klinisk er jeg litt allergisk mot merker jeg:)

Karmann

Aktiv
31 Jan 2007
1.101
182
63
på Fevik, sørlandets perle utenfor Grimstad:) nøytralt er bra, men helst litt på den varma sida.. klinisk er jeg litt allergisk mot merker jeg:)
Artig, selv kommer hele slekten min fra Grimstad, det var jobb til foreldrene mine som gjorde at de flyttet, Grimstad er en fin by :)
OT men uansett, det er Lørdag :)

• Like
Reactions: Retep

Retep

Aktiv
7 Feb 2005
3.400
214
63
Ullensaker
Sitter å lurer på å gå til innkjøp av en ny CD spiller og kom over denne fra Marantz.
1570004338100.jpg

ND8006 som denne så fint heter. Cd spiller, dac, streaming, preamp, HEOS og avspilling rett fra usb disk. Virker egentlig litt for godt til å vere sant.

Med denne tilkoblet anlegget i kombinasjon med PS3 så kan jeg spille av alt av musikk formater jeg har. Og kan hive pc til et annet rom.

Liker lyden fra Marantz så why not. Lyd if bilde kaller den for "en digital brobygger" og den får svært gode tilbakemeldinger.

Noen som har testet denne, og som har noen ord å komme med?

Retep

Aktiv
7 Feb 2005
3.400
214
63
Ullensaker
Tror dere ikke jeg ramla utpå igjen da. Hadde noe ledig tid idag før jobb. Så gikk av en eller annen grunn inn på en platebutikk. Og jeg klarte ikke å gå tomhendt derfra. Ble bare en LP, men jeg har ikke platespiller engang!

• Haha
  • Like
Reactions: Saarg and Torolan

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.757
75
48
Soundgarden hadde salg på Rega igår, skulle gjerne hatt Lp spiller og kjøpt en grei cartridge..

• Like
Reactions: Retep