Retep`s lytterom. Tilbake til stereo

grandiS

Medlem
17 Jun 2011
2.487
45
48
Hei !

Tøfft!! Disse er råtøffe! Tydelig at focus er lydkvalitet og det digger jeg.

Disse har vel AETD15M element?

Retep

Aktiv
7 Feb 2005
3.324
124
63
Ullensaker
Hei !

Tøfft!! Disse er råtøffe! Tydelig at focus er lydkvalitet og det digger jeg.

Disse har vel AETD15M element?
Stemmer, men ikke stock utgaven. Her har Mala fått gjort noe mer. Toppen er 18sound nsd 1480n som jeg tror Mala har fått gjort noe ekstra med. Uten at jeg skal vere veldig påståelig. Jeg liker høyttalere svært svært godt. Du får bare si ifra om du kunne tenke deg en lytt.

Retep

Aktiv
7 Feb 2005
3.324
124
63
Ullensaker
Får nesten høre på hva Mala sier, siden jeg ikke kan så mye om det. Om det er standard elementer, så er det jo fremdeles gode elementer.

Retep

Aktiv
7 Feb 2005
3.324
124
63
Ullensaker
Ny RIAA ihus idag. Project tubebox s har overlevd flere angrep det siste året.. Denne gangen måtte den se seg skikkelig slått. Rett og slett utklassing faktisk.
240321

• Like
Reactions: Torolan

chrisand25

Medlem
16 Mar 2012
305
37
28
Var skikkelig moro og besøke deg igjen på mandag Peter. Låt som forventet veldig bra! Liker disse Øene svært godt! Den puffinen overasket oss alle trur jeg. Var et kjempe løft den ga. Hadde aldri trudd vi skulle høre så stor forskjell på et relativt rimlig komponent som den ria'n er🙂👍

• Like
Reactions: Retep

Retep

Aktiv
7 Feb 2005
3.324
124
63
Ullensaker
Var skikkelig moro og besøke deg igjen på mandag Peter. Låt som forventet veldig bra! Liker disse Øene svært godt! Den puffinen overasket oss alle trur jeg. Var et kjempe løft den ga. Hadde aldri trudd vi skulle høre så stor forskjell på et relativt rimlig komponent som den ria'n er🙂👍
Er helt enig i kvaliteten på Puffin. Makan til oppgradering for sum av penger har jeg kun vert borti en gang før. Det var første gang jeg kjøpte Antimode Dualcore 2.0 Har fått hørt en del mer siden dere var her, og jeg tror nok denne blir værende her lenge.

Ser frem til å ta turen ned til deg om ikke så alt for lenge. Det blir gøy.
Takker for besøket.

• Like
Reactions: chrisand25

chrisand25

Medlem
16 Mar 2012
305
37
28
Er helt enig i kvaliteten på Puffin. Makan til oppgradering for sum av penger har jeg kun vert borti en gang før. Det var første gang jeg kjøpte Antimode Dualcore 2.0 Har fått hørt en del mer siden dere var her, og jeg tror nok denne blir værende her lenge.

Ser frem til å ta turen ned til deg om ikke så alt for lenge. Det blir gøy.
Takker for besøket.
Skjønner godt at du beholder puffinen.

Blir en morsom og lang dag når du kommer ned til oss. Gleder meg!🙂

Retep

Aktiv
7 Feb 2005
3.324
124
63
Ullensaker
Forandring fryder eller hva? Blir en midlertidig (forhåpentligvis) nedgradering her hos meg nå. Ut med både høyttalere og forsterker. Inn med noe rimeligere. Håper det ikke skal gå ut over gleden med å lytte til musikk.. Men er spent på om det gjør det. Er jo så glad i mine Ø Audio Icon og Xindak A600, men pga utenforliggende omstendigheter så er jeg desverre nødt til å skille lag med de. Helt utrolig trist. Men slik er livet.

chrisand25

Medlem
16 Mar 2012
305
37
28
Synd dette Peter, men finnes jo faktisk viktigere ting i livet. Tipper du kan få mye glede med "billig" utstyr med det bra rommet ditt. 🙂

Karmann

Medlem
31 Jan 2007
1.053
90
48
Dyr hifi er ingen garanti for god lyd, mao ditt rom spiller det meste bra i, så uansett hva du får i hus blir det nok kos og hygge.

Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk

• Like
Reactions: Zeke1983

Saarg

Medlem
3 Apr 2007
639
10
18
Kjedelig med nedgradering, men regner med du klarer å skru god lyd ut av det meste 🙂

Retep

Aktiv
7 Feb 2005
3.324
124
63
Ullensaker
Sånn er det innimellom. Men jeg tror dette går bra. De nye høyttalere er bra. Ikke helt i sanne divisjon som Ø Audio Icon. Men jeg tror nok jeg skal klare å overleve godt med Pylon Diamond 30.

Noen bilder...

roeng2

Medlem
26 Jan 2007
2.544
10
38
Gratulerer med Pylon Diamond 30, etter hva jeg hørte hos Mala kan vel ikke dette bli helt feil👍