Ja jeg vet enkelte venter på grafer og forklaringer.. Men kommer aldri igang med det. Kom hjem idag mee en 50-60 vinyl plater. Og har blitt sittende å kose meg med musikk.. Tar det som et godt tegn. Fikk tak i en god del Iron Maiden, og annen 80 talls heavy. Og en del mindre heavy. Blant annet Michael Jackson Thriller orginal press ettet hva jeg kan bedømme og Off the wall. Også orginal press. Thriller plata har skikkelig god lyd.
Får komme med målinger neste regnværs dag.. Onsdag er det ny runde på vinyl jakt. Så sier jeg stopp for en stund.
Vurderer frem og tilbake mtp. ny prosessor selv , men har ikke sålangt klart å bestemme meg.
Det kommer vel en del nytt neste år , både fra Marantz og Yamaha og Emotiva . Litt enklere mtp. Emotiva også nå når Surround.no er blitt norsk forhandler. Skal man vente , kommer dem med hdmi 2.1 , teste ut Dirac osv......
Mange tanker hos meg også![]()
Denne RMC'n ser jo ikke ut til å være sååå langt unna da , men det har vel en tendens til å bli noe forsinkelser hos Emotiva har jeg skjønt .....Samme her, likte godt Xmc-1 men ble for lenge å vente på alt jeg ville ha med. Men håper de lansere en Emersa prosessor til sommeren.![]()