Regnbuer

bwa

Medlem
2 Jan 2003
4.403
0
36
www.bwa.no
Hi-Fil skrev:
bwa skrev:
Om behovet skulle oppstå, Gorm, har du jo funnet middelet, snakk om å slå to fluer i ett smekk, hahaha :wink: :wink:
Vær forsiktig nå, eller så tyster jeg om hva dine komponenter egentlig koster, og da er det du som blir singel Bjørn-Willy. :D :D
Huff, tenk hva jeg DA kunne kjøpt av utstyr... :D

Ak

Administrator
11 Des 2002
38.947
4
38
39
Huff, tenk hva jeg DA kunne kjøpt av utstyr...
Hehe, det er ikke lett å ta valget mellom kone og dyrt hifi utstyr..:D :lol: :roll:

Mvh

AK

Rinn

Medlem
22 Jun 2003
2.010
0
0
www.actionshack.tk
Kanskje vi skal prøve å holde oss litt til temaet for denne tråden, nemlig regnbuer...

Og som noen var inne på tidligere her går det jo an å benytte tråden til å hjelpe hverandre for at man skal få til et best mulig resultat med minst mulig regnbuer...

:)

Ak

Administrator
11 Des 2002
38.947
4
38
39
Kanskje vi skal prøve å holde oss litt til temaet for denne tråden, nemlig regnbuer...
Ja, enig i det. Sorry at det skled ut litt :oops:

Mvh

AK

Rinn

Medlem
22 Jun 2003
2.010
0
0
www.actionshack.tk
Nå har jeg funnet den ultimate måten å bli kvitt regnbueproblemet på. Satt på lørdagskvelden og så film. Ble tørst, og hadde lyst på noe annet enn brus, og derfor tok jeg en øl isteden.

Etter å ha drukket nesten hele boksen la jeg merke til at jeg ikke lenger så antydning til regnbuer. Jeg prøvde de fleste av triksene man kan bruke for å se regnbuer, men det var i det hele tatt mye vanskeligere å se regnbuer etter bare en øl.

Dette kan ha noe med at alkohol gjør at synsfeltet innsnevres noe, og man blir ikke like 'skarpsynt'. Selv om bare en øl ikke gjør deg full, vil den altså hjelpe mot regnbuer. Litt kos er det jo også *hehe*

Så om du har besøk av folk som er veldig følsomme for regnbuer så spander en øl.

Noen som tror jeg juger? Sånn virket det ihvertfall for meg, og det hadde vært artig om noen andre hadde hatt mulighet til å prøve dette. Kan umulig være bare meg som reagerer på denne måten??

:D

Rusty

Medlem
13 Des 2002
8.645
0
0
Da blir det en 6pack vær gang man skal se på film :lol: pokker jeg ser ikke regnbuer.hehehe

Gorm

Administrator
13 Des 2002
42.469
22
38
51
Jessheim
Kanskje vi skulle starte en egen klubb: FFAK (Foreningen For Alkoholiserte kinosjefer). 8) 8)

Rusty

Medlem
13 Des 2002
8.645
0
0
Kanskje ikke så dumt!jeg planlegger å få kjøpt meg en DLP projektor i nær framtid 8)

Ak

Administrator
11 Des 2002
38.947
4
38
39
Kanskje vi skulle starte en egen klubb: FFAK (Foreningen For Alkoholiserte kinosjefer).
Lol... det er nok ikke noe for meg som har LCD..? Eller.... Det er jo morro å drikke litt uanset..;)

Mvh

AK

Burre

Medlem
20 Apr 2003
9.099
0
0
39
avforum.no
Går det ikke an å starte en sånn brukergruppe det står om på hjelpesidene? :lol:

Det hadde vært fett!

-Member of: FFAK.... :D

og med en dritings smiley som gruppesymbol.. :lol: