Queen Rocks Montreal - Blue Ray

eiricd

Medlem
16 Feb 2008
180
0
0
har sett denne nå, og fikk bakoversveis av kvaliteten. den er filmet på 70mm film, ergo det beste som finnes. mange av bildene er SKREMMENDE gode. det er som å ha Freddie Mercury i stuen sin, spesielt mange av nærbildene får meg til å ville pakke vekk alle de vanlige dvdene mine. mye bra belysning på konserten og, som gjør det hele enda bedre

har lest litt rundt og forstått at denne utgivelsen visstnok er TOP NOTCH, har ikke sett mye blue ray enda, men det er utrolig imponerende at denne filmen er fra 1981

løp og kjøp rett og slett

http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/3478316/-/Product.html?searchstring=queen&searchsource=0

asvaberg

Medlem
14 Feb 2007
17.772
0
0
eiricd skrev:
har sett denne nå, og fikk bakoversveis av kvaliteten. den er filmet på 70mm film, ergo det beste som finnes. mange av bildene er SKREMMENDE gode. det er som å ha Freddie Mercury i stuen sin, spesielt mange av nærbildene får meg til å ville pakke vekk alle de vanlige dvdene mine. mye bra belysning på konserten og, som gjør det hele enda bedre

har lest litt rundt og forstått at denne utgivelsen visstnok er TOP NOTCH, har ikke sett mye blue ray enda, men det er utrolig imponerende at denne filmen er fra 1981

løp og kjøp rett og slett

http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/3478316/-/Product.html?searchstring=queen&searchsource=0

..................men fikk du lyd i centerhøyttaleren?

eiricd

Medlem
16 Feb 2008
180
0
0
asvaberg skrev:
..................men fikk du lyd i centerhøyttaleren?
hørte kun stereosporet...men har lest at den er egentlig mikset i "4.1" - at centeren ikke er i bruk. noe som er tilfelle på dvden Queen greatest video hits 2

gonigogo

Medlem
27 Jun 2005
5.883
0
0
eiricd skrev:
det er som å ha Freddie Mercury i stuen sin
Hmm, det var en skummel tanke :mrgreen:
Anyway, saksa fra en tilbakemld på play:

As for the sound, you get two to chose from in both the main concert and the extras, both are great - first off you get stereo PCM or you can also have the DTS HD 5.1 96/24bit track. I preferred the DTS HD track for the feel of being there but the PCM has a slightly better sound quality.

Denne er herved bestillt! Takker for tipset :)