PS63C7705 + Ultratynn veggfeste = bad idea?

Requiem

Medlem
10 Mar 2009
24
0
0
Wibla skrev:
Har det skjedd noe mer i denne saken?
Nysjerrig på å høre slutten på denne visa. Er helt enig i at det høres ut som om du ikke er ansvarlig her, og at Samsung bør påta seg fullt ansvar.

remye

Medlem
29 Sep 2005
174
0
0
Requiem skrev:
Nysjerrig på å høre slutten på denne visa. Er helt enig i at det høres ut som om du ikke er ansvarlig her, og at Samsung bør påta seg fullt ansvar.
Nei, her er det ikke skjedd noe... Sitter fortsatt med lånetv. Samsung er jaggu kranglete. Nå dreier alt seg om veggfestet. Jeg nekter å motta en tv som ikke kan henge på veggen, og Samsung slår seg vrang på at kvitteringen på veggfestet (kontantkjøp) ikke er å oppdrive. Dalens fikk med denne i en kiwipose i original embalasjen som jeg hentet ut av tv esken. Videre har de null kommunikasjon. Påstår at jeg ikke har sett dokumentasjon og bilder, videresender mailer fra flere måneder tilbake, "Oj, ja den hadde vi visst". Virker som de bare kjøper seg tid. De kan gi goodwill med å gi meg en fot til tv. Jeg vil ikke ha det! Nå har WMN1000CX/XC gått ut og den finnes ikke på lager hos Samsung. De vil nå kreditere meg for veggfestet, men jeg SKAL ha tv hengende på veggen ellers har jeg ikke brukt for den. Kan dere skjønne hvor vanskelige de er. Da får de enten sende produkerstatningen (om det finnes til modellen) eller en ny og lettere versjon som er kompatibel med de festene de har på markedet i dag. Har flere hundre e-poster i korrespodansen med de. Dette er latterlig, tidkrevende og bare helt unødvendig. Festene har vært hos teknikkere i Norge, Sverige og nå Sør Korea. Skal de sendes til NASA for å skjønne at de har sviktet i plasten?!?!

remye

Medlem
29 Sep 2005
174
0
0
Da er tv tilbake i hus, endte opp med å stikke ut å kjøpe nye fester selv for å få den på veggen. Saken kjøres fortsatt mot samsung så får vi se hvor det ender. Goodwill fra de var først å gi meg en fot, videre penger for ett nytt feste

Requiem

Medlem
10 Mar 2009
24
0
0
Godt å høre at tv'en er tilbake (etter 4 måneder...) Utrolig slapt av Samsung dette her syns jeg! Min nåværende TV er ikke en samsung, og min neste TV kommer heller ikke til å bli det. Setter pris på at du postet dette, og har holdt oss oppdatert.