PS4-lansering 20.2.13?

TorTorden

Medlem
21 Jan 2012
12.105
0
36
OleM skrev:
Jeg tror selv det er i meste laget. Jeg tipper startpris Kr 3999,- og at den relativt raskt er nede i Kr 2999,-
:)
Jeg tror også release pris i norge blir mye nærmere 4000 enn 5000, jeg bare svakt garderer meg litt :)

TorTorden

Medlem
21 Jan 2012
12.105
0
36
Roger skrev:
Playstation 4 - Spill - CDON.COM
6000,- var ikke så galt gjettet
De aktørene som lister opp pris\slipp dato allerede nå vet faktiskt ikke noe mer enn vi andre gjør.
Det jeg derimot kan si er at de som gjør dette (cdon.com i dette tilfellet) vil helgardere seg spessielt på pris.
Mye hyggeligere og si til kundene som faktiskt reserverer en at den blir 2000 kr billigere enn og legge den ut for 4000 nå og kanskje må legge på en tusen lapp.

CDon.com skrev:
Pris, billede, produktbeskrivelse og releasedato er midlertidige og det er muligt at de ændres.
Nuff said.

OleM

Medlem
26 Jul 2003
11.824
0
0
Roger skrev:
Var uansett ikke galt gjettet :)
Vet at 6000,- ikke var fastsatt.
CDON har jo rett og slett "resirkulert" lanseringsprisen for PS3... Jeg vet ikke hvorfor du mener det er et godt tips at PS4 skal koste det samme ved lansering som PS3 gjorde.
Jeg tror, som tidligere nevnt, at PS4 blir en god del billigere.

Roger

Medlem
12 Jan 2004
2.206
0
0
50
La det nå ligge

Moderator edit: vennligst prøv å hold en vennlig tone

Roger

Medlem
12 Jan 2004
2.206
0
0
50
Og gjennom din modereringen får du det faktisk til å virke værre en det var når man ikke vet hva som er blitt skrevet. Et uttrykk jeg er sikker de fleste av oss bruker daglig er nettopp "herregud"

saar

Medlem
8 Sep 2011
2.661
0
36
Egersund
er grafikken på ps4 merkbart bedre enn på ps3? lurer litt på innkjøp av ps4, men ikke vis den ikke er noe særlig bedre.

Bodin

Medlem
9 Mai 2007
2.496
2
38
er grafikken på ps4 merkbart bedre enn på ps3? lurer litt på innkjøp av ps4, men ikke vis den ikke er noe særlig bedre.
Ja:) den er mye bedre, skarpere og mer flyt, ting ser penere ut, bare å sammenligne ps3 spillene som er gitt ut igjen på ps4 sånn som Last of us og Tomb Raider. Sje.k også ut Second son, det har veldig pen grafikk

saar

Medlem
8 Sep 2011
2.661
0
36
Egersund
Noen som har forslag til gode spill som de kan anbefale til ps4? Og noen gode norske nettsider en kan lese om spill til ps4/anmeldelser

thohaug

Medlem
11 Jan 2011
1.834
2
38
Gamer.no pleier å ha en del bra.
Tja, av spill jeg har hatt det gøy med på min ps4 så er det vel Assassins Creed Black Flag om du ikke kjøpte det til ps3, Need for speed rivals, Om du ikke spilte The last of us på ps3 så er jo det et must. ellers er jo det nyeste dragon age helt fantastisk om du liker RPG spill. Battlefield 4 er jo gøy om du liker FPS. For horror spill så er jo det nye Alien spillet kult. Kommer helt an på hvilken sjanger du liker egentlig. Er kommet noen gode spill hittil iallefall. Et spill som kom litt overraskende på meg var Dust: an elysian tail. Det var litt annerledes og morsomt.

saar

Medlem
8 Sep 2011
2.661
0
36
Egersund
Gamer.no pleier å ha en del bra.
Tja, av spill jeg har hatt det gøy med på min ps4 så er det vel Assassins Creed Black Flag om du ikke kjøpte det til ps3, Need for speed rivals, Om du ikke spilte The last of us på ps3 så er jo det et must. ellers er jo det nyeste dragon age helt fantastisk om du liker RPG spill. Battlefield 4 er jo gøy om du liker FPS. For horror spill så er jo det nye Alien spillet kult. Kommer helt an på hvilken sjanger du liker egentlig. Er kommet noen gode spill hittil iallefall. Et spill som kom litt overraskende på meg var Dust: an elysian tail. Det var litt annerledes og morsomt.
takker for tips skal sjekke opp disse. liker skytespill best. Skal prøve last of us, ser flere skryter av dette.