Projektor for powerpoint og film, lite eller ikke pcspill.

Ar2

Medlem
22 Jul 2003
3
0
0
Jeg trenger tips ifbm innkjøp av projektorer for hovedsakelig databruk. Dvs fremvising av presentasjoner i opplyste møterom osv. Jeg har hatt Epson emp53, og synes den fungerte bra, kanskje litt for stor.
Noen tips?

Jeg har lest testene på itavisen, men trenger mer hjelp.

Takk.

Gorm

Administrator
13 Des 2002
39.972
30
48
51
Jessheim
Jeg tror kanskje ikke erfaringen med denne typen projektorer er høyest her på forumet. Det går vel mest i projektorer laget for hjemmekino.

Linuxguru

Medlem
11 Feb 2003
619
0
0
InFocus X1 er kombinert data/film pj. Tror ikke det finnes bedre poteter enn dette for tida. Billig også :wink:

Gorm

Administrator
13 Des 2002
39.972
30
48
51
Jessheim
Linuxguru skrev:
InFocus X1 er kombinert data/film pj. Tror ikke det finnes bedre poteter enn dette for tida. Billig også :wink:
I et opplyst møterom er den udugelig, da bør man ha minimum dobbelt så mange ansilumen.

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.150
88
48
41
www.avforum.no
Sony CX5 er en gammer møteromsslager. Med 2000 AL og XGA, er dette en fin greie. Pris er ca. 15-18.000 + mva... Den er for øvrig litt støyete, men de blir ofte det med såpass mye lumens. Du har jo også projektorer fra Projectiondesign, vårt eneste gjenværende norske produksjonsfirma for projektorer... Du kan benytte linken til Action! over, og høre med AndersL i Projectiondesign - han har sikkert et godt tilbud til deg. De har veldig gode projektorer for møterom, med 3000 AL, bundlet med lavt støynivå og lav vekt.