Problemer med streaming av slutten på hver sang i TIDAL

ConCon

Medlem
20 Apr 2008
331
0
16
Har gratis abonnement på Tidal gjennom Canal Digital, og har nylig lastet ned Tidal applikasjonen for PC.
Problemet kommer når hver sang nærmer seg slutten, da begynner musikken å hoppe en 3-4 ganger (som i en superrask spoling) før sangen avsluttes brått.
Dette er ganske frustrerende... Har også prøvd å installere Tidal på nytt. Dersom jeg bruker Wimp fungerer det helt feilfritt.

Er det flere som opplever dette?

Zleepyme

Medlem
15 Mar 2007
3.743
7
38
Mo i Rana
Bruker samme Tidal programvaren for pc, men opplever ingen problem med denne... Merk: Tidal progrmvaren er kun en Beta, så den kan være ustabil på enkelte OS...Har selv Win7 64bit... Hviket OS bruker du på PC?

ConCon

Medlem
20 Apr 2008
331
0
16
Var ikke klar over at det var en beta versjon...
Jeg bruker samme windows som deg..
Har du også abn gjennom canal digital? Har du Hifi versjonen eller vanlig?

Zleepyme

Medlem
15 Mar 2007
3.743
7
38
Mo i Rana
Var ikke klar over at det var en beta versjon...
Jeg bruker samme windows som deg..
Har du også abn gjennom canal digital? Har du Hifi versjonen eller vanlig?
Har Hifi versjonen. Kan hende dette har noe å si, IOM at dette er en beta. Er sikkert et sted du kan raportere dette, slik at de forbedrer "feilen" :)

ConCon

Medlem
20 Apr 2008
331
0
16
Ja men da satser jeg på at det er årsaken, hehe :) Kan jo bare bruke wimp imens uansett :) Wimp og Tidal er forresten synkronisert med tanke på spillelister :) Jeg kan jo alltids rapportere inn feilen om det ikke blir fikset, men jeg vet ikke om jeg får til å skrive det på engelsk :p

Ingeniør'n

Medlem
26 Jul 2005
11.874
0
36
Ja men da satser jeg på at det er årsaken, hehe :) Kan jo bare bruke wimp imens uansett :) Wimp og Tidal er forresten synkronisert med tanke på spillelister :) Jeg kan jo alltids rapportere inn feilen om det ikke blir fikset, men jeg vet ikke om jeg får til å skrive det på engelsk :p
Det går sikker bra med norsk og....
For øvrig bruker jeg bare PC versjonen på jobb, så den brukes ikke så mye, men har ikke merket problemer med HIFi varianten.