Prisjakt: Bluray filmer (region B-kompatible)

Scorpioen84

Medlem
9 Sep 2006
4.029
0
0
OleM skrev:
ja, det gjør de :)
Men 59kr i frakt pr bestilling..?
Sender de separat til samme frakt som standard, trenger ikke si fra om det.?
Men blir det toll om man går over 200kr her.?

Om så så er det billig å bestille mye i gangen derfra...

Edit, de har forøvrig også PS3 spill til under 200kr... (2stk)

Edit 2. Playx.no
Fraktpriser - Priser
Våre priser er exportpriser og gjelder FOB Frederikshavn. Kommer du fra et norsk domene er prisene oppgitt i norske kroner.
FRAKT belastes med NOK 59,- PR ORDRE. Dette gjelder uansett hvor mange produkter du legger i handlekurven.

Det lønner seg å bestille flere varer samtidig. Dine varer sendes rett hjem til din postkasse. Større bestillinger må du noen ganger hente på nærmeste postkontor. Det vil ikke forekomme ekstra avgifter i form av toll eller moms.

RoKo

Medlem
30 Des 2004
16.026
0
0
Caiman er vel en av de desidert mest seriøse aktørene under "used/new". De er også min foretrukne "samarbeidspartner" når jeg skal handle varer under denne kategorien. Nye varer (eller også "bargains") til en pris som som regel ligger blant de aller rimeligste der.

Når det gjelder Blu-ray er det Amazons britiske nettside som er å foretrekke. Dette fordi frakt der er £1,79 (17,50) mot den amerikanske - som skal ha hele $12,29 (61,-). Når det gjelder andre varer, kan det så absolutt lønne seg å sjekke begge steder for å finne laveste pris.

For tips til andre sammenlikninger - se min tråd om dette her: http://avforum.no/forum/produkt-pri...r-som-sender-hd-filmer-deres-fraktpriser.html

Ookami

Medlem
15 Mar 2004
1.640
0
0
Play.com skrev:
How to place an order for delivery for export
To order a product for delivery outside of the UK, you will need to change the currency on the Play.com website from sterling to Euros

Fant det her

RoKo

Medlem
30 Des 2004
16.026
0
0
Lovund skrev:
Lurer på en ting ang. play sin 3for2 kampanje.
Ser at de har noen "dobbel plater" som f.eks "ice age 1&2", "Predator 1&2". Itillegg har de spiderman trilogien og omen trilogien i denne kampanjen.
Dersom man bestiller disse vil de da bli oppgitt med £10 på pakken?
Nei, du...
Én vare er én vare.

Selv om pakken inneholder to filmer, er de priset deretter og behandles som ett produkt.

Altså må du sørge for at ingen av produktene/filmpakkene (aka. enkle, doble filmer eller triologier etc.) overstiger ca. £18,50 pr. enhet.
Tallet er beregnet etter tollvesenets sats som i kommende uke blir: £1 = NOK 10,57.

Den billigste av de tre filmene blir priset til £1,99. Samtidig blir samme beløp trukket fra ett av de andre produktene. Dette betyr i praksis at det billigste produktet ikke betales for.

Comprende? :)

Starman

Medlem
6 Apr 2006
8.704
0
0
Counterpointer skrev:
Elkjøp har stadig 99 kr tilbud.

La også merke til dette med porto, rart. Samt at det ikke er mulig med collect@store (hente i butikk til kr 0,-)
Kjøpte også et bluetooth headseth til kr 100, der var colletct@store mulig. Men ikke på noen av filmene.
Det betyr nok bare at den lokale Elkjøp butikken din ikke har filmene på lager. "collect@store"-valget kommer bare opp når varene er tilgjengelig på butikkens lager.

Det er iallefall slik jeg har forstått det. :)

mean69

Medlem
1 Jul 2007
1.420
0
36
6160 Hovdebygda
Bestilte alle tre Jason Bourne filmene fra cdwow.com. Noen som vet om de har DTS-HD Master Audio 5.1 lyd slik det står på Play.com sine sider? På Cdwow.com sine sider står det bare English Dolby digital.

Pooze

Medlem
27 Aug 2008
129
0
0
Billig blu-ray på Elkjop.no

Er et noen som har noe "innside-info" om disse tilbudene? Er det kampanjepriser i forbindelse med lansering av "brevpost", eller satser Elkjøp på å være billigst i klassen? Jeg kan ikke se annet enn at annonsen sier "prisras", står ikke noe om "tilbud".

alek

Medlem
9 Aug 2009
566
0
0
Thoge skrev:
Ikke så dum idee det, men vet ikke om det vil fungere siden det er så å si samme webside.

Jeg har betalt for den og de trakk 99 kr fra kortet mitt. Ikke noe lureri der:)

Starman

Medlem
6 Apr 2006
8.704
0
0
uGn skrev:
Får man denne til under 200? Sitter og regger meg på amazon nå, men med frakt så får jeg rundt 235,- hvorav 40,- er frakt.
Funker det 'gaveopplegget' deres kanskje? :)
Den sklir under 200,- grensa med dagens valutakurser, siden det er vareverdien uten frakt som legges til grunn når tollbehandlerne avgjør om varen er avgiftspliktig. Du kan nok trygt bestille denne slik som kursene er nå. :)

Les mer her: Netthandel - Tollvesenet

Edit: Gavesendinger regnes kun som gaver av Tollvesenet når avsender er en privatperson, så når du bestiller fra Amazon vil ikke pakken regnes som gave av Tollvesenet samme hvor mye gavepapir den er pakket i.

zafir

Medlem
20 Mai 2007
496
0
0
Forhåndsbestilte 2012 og zombieland på blu ray 24.03.10
Betalte kr 317 inkl frakta på elkjøp : ) Greit nokk att det kanskje er noen kroner dyrere en play som ligger på ca 285-290, men ikke alltid mye og spare ca 30 kr på denne bestillingen bare :-D Kanskje de også ligger i postkassa noen dager før også:mrgreen:

Shallow_

Medlem
21 Mar 2005
9.647
97
48
45

Resident Evil 3pk til $29.49 hos amazon.com, sone fri.

Amazon.com: Resident Evil - The High-Definition Trilogy (Resident Evil/ Resident Evil:…

frS63

Medlem
6 Jul 2009
539
0
0
BBCs Wallander til £20.83 på Amazon. Anbefales for alle som liker "svensk" krim. Kanskje litt uvant å se alle "svenskene" gå rundt og prate engelsk, men dette en glimrende produksjon med ditto skuespillere.

edding

Medlem
12 Okt 2005
1.110
0
0
Frost og Hobbiten Smaugs ødemark på tilbud hos Elkjøp til 89
De har derimot begynt å ta frakt på 29 for små pakker som film og spill.
Så 207 for begge med frakt.