Prisjakt: Bluray filmer (region B-kompatible)

Willms

Medlem
2 Aug 2012
1.177
0
36
Oslo
Ingen tips denne gangen, bare en forespørsel...

Har noen funnet noe godt tilbud på Extended Edition av "Hobbiten: Smaugs Ødemark" ennå? Trenger bare 2D, men hvis noen har sett 3D utgaven billig, så er jo det interessant også.

Jeg ble overrasket over å ikke finne filmen på tilbud på elkjøp.no og tilbudsavisen deres (faktisk fant jeg den ikke i det hele tatt). Stakk innom Elkjøp på Lørenskog, og der var filmavdelingen ca. halvert siden sist jeg var der, så jeg fikk nesten inntrykk av at de er i ferd med å fase ut film fra sortimentet...
Om du skal ha noen andre ting fra Platekompaniet, så kan du jo få litt rabatt. De tilbyr 100 kr avslag om du handler for minst 500,- ved å bruke rabattkode PK-BRING14

edding

Medlem
12 Okt 2005
1.110
0
0
Da har Elkjøp Jul i Flåklypa på BD tilbud til 95 kr i ukeavisa. Rett hjem i postkassa, eller stikk innom en butikk nær deg, du velger selv?

Dimacruz

Medlem
17 Feb 2003
2.619
0
36
Veldig skeptisk til å kjøpe expendables fra elkjøp. På for eksempel amazon står det at det er extended edition. not seen in cinemas.

Kino versjonen er klippet istykker for å få pg 13 aldersgrense. Stallone har bekreftet at bluray versjonen ikke er klippet. Noen som vet hvordan det er med den norske versjonen?

Willms

Medlem
2 Aug 2012
1.177
0
36
Oslo
I følge den norske utgiveren, så er det extended cut vi får her i Norge også. Extended-versjonen er vel uansett ikke så veldig rå om man skal tro anmeldelsen på HighDef Digest

Steinar S

Medlem
7 Feb 2011
332
0
0
I følge den norske utgiveren, så er det extended cut vi får her i Norge også. Extended-versjonen er vel uansett ikke så veldig rå om man skal tro anmeldelsen på HighDef Digest
Var innom Elkjøp idag, og det er Extended-versjonen de hadde der... Men bakpå coveret stod det bare 5.1 lyd, og ikke Atmos, så da ble den stående igjen i hylla der.

Jan B

Medlem
13 Jan 2012
2.357
13
38
Er no forbaska drit når det er flere varianter ute å går!
Har vært borti det flere ganger i det siste.

trondmm

Medlem
2 Mar 2007
8.591
2
38
Atmos hadde sikkert vært kult det, men er det egentlig så mange som har et Atmos-anlegg her i landet egentlig? Snakker vi tosifra?

Wessey

Medlem
12 Sep 2005
981
0
16
40
Kom over denne på en facebook-side, kan jo være aktuelt for noen sørlendinger...

LAGERSALG på Sørlandssenteret.
11000 Dvd, Blue Ray og serier etter konkursen til DVDHuset samt malerier, fotorammer, bilder, Webjørn Sand og Marianne Aulie reproduksjoner samt hele konkursboet etter gave og Interiør grossisten Creativ Design A/S skal selges på i Lagersalget Sørlandssenteret i den gamle delen.

OBS: DVD SALGET STARTER FREDAG.
11000 dvd, Blue Ray og serier og 6000 forskjellige titler skal ut.
alle Dvd kun kr. 25.- (5 stk. kr. 100.-) Alle Blue Ray uansett førpris kun kr. 50.- ( 10 stk. kr. 400.-)
1000 serier kun kr. 50.- , 100.- og 150.-
Masse nytt.

Alt av interiør og bilder er ferdig priset ned men vi gir 20 % ekstra avslag på dette. (kun, fredag, lørdag og søndag.)

Vi følger senterets åpningstider.

VI LIGGER MELLOM BARNELAND OG PRINCESS. For adkomst gå inn inngang A ved Mc Donalds og ta trapp eller heis opp en etasje.
Se etter skilt lagersalg.

VELKOMMEN

Pip

Medlem
3 Jun 2005
1.187
0
0
Bergen
Var innom elkjøp i dag og plukket med meg følgende 3 bdfilmer til 129,- pr stk:
Dragetreneren2
Guardians of the galaxy
Transformers age of extinction BD+3D BD + BD bonusdisc ( med Atmos lydspor )
regner med at det tilbudet gjelder på søndagsåpent i morgen også :)

saar

Medlem
8 Sep 2011
2.661
0
36
Egersund
Var innom elkjøp i dag og plukket med meg følgende 3 bdfilmer til 129,- pr stk:
Dragetreneren2
Guardians of the galaxy
Transformers age of extinction BD+3D BD + BD bonusdisc ( med Atmos lydspor )
regner med at det tilbudet gjelder på søndagsåpent i morgen også :)
da har du litt å glede deg til, alle 3 var veldig gode

Wessey

Medlem
12 Sep 2005
981
0
16
40
Var innom Elkjøp på Ullevaal i kveld, plukket opp noen filmer der. Kanskje ikke verdens beste, men billige var de iallefall, billigste Blu rayene jeg har kjøpt noen gang.

Fast and furious 6 til 10 kroner

Hangover part 3 til 19 kr

Django unchained til 29 kr

Snowpiercer til 99

Hadde også "After earth" til 20 kroner, men den lot jeg være.

tralltrall

Medlem
9 Jun 2004
5.404
12
38
45
Oslo
Hva skjer med denne tråden da? Et år uten aktivitet?

Uansett, San Andreas BD + BD3D til 99 kr på Elkjøp

San Andreas (3D Blu-ray + Blu-ray) - 3D Blu-ray film" - Elkjøp

Edit; Kan også legge til Mad max 4 3d steelboks, samme pris og samme sted.

Mad Max 4: Fury Road - Steelbook (3D Blu-ray + Blu-ray) - 3D Blu-ray film" - Elkjøp

Lefdal har også begge to til samme pris.

Bra du skriver i tråden...kanskje det er mulig å sparke liv i denne igjen. Bra med tips om gode priser. :)

Er det Atmos spor på noen av de du kjøpte?

Wessey

Medlem
12 Sep 2005
981
0
16
40
Bra du skriver i tråden...kanskje det er mulig å sparke liv i denne igjen. Bra med tips om gode priser. :)

Er det Atmos spor på noen av de du kjøpte?
Atmos på begge mine iallefall. Ser Elkjøp har hevet prisen på San Andreas, men lefdal har fortsatt begge til 99,-