Printkort

kiss

Medlem
6 Aug 2007
12
0
0
Noen som vet av noen som produserer printkort har drevet og googlet litt, men av de jeg fant var minstekvanta 25stk

ICE_84

Medlem
7 Okt 2007
632
0
0
kiss skrev:
Noen som vet av noen som produserer printkort har drevet og googlet litt, men av de jeg fant var minstekvanta 25stk

Et alternativ kan være å snakke med en høyskole i nærheten... blir riktignok etter ferien....
Om det bare er et 1 eller 2 lagskort du trenger vil jeg tro noen hær på forumet lager slikt på "kjøkkenet"... ;)

Halvor

Medlem
7 Jun 2005
2.053
0
36
kiss skrev:

Norske Tradere/importører:

Welcome to PCB Connect
FORSIDEN
Elmatica
Elprint Norge

Ang. moq. på 25 stk. så kan nok flere av disse levere færre, men den egentlige moq
er et produksjonspanel på fabrikken, dvs. skal du ha få pcb, så må du uansett betale for hele produksjonspanelet.
I tillegg tillkommer alltid en tooling kost første gang en produsent lager en ny pcb.

audiosan

Medlem
29 Feb 2008
4.231
0
36
Halvor skrev:
Norske Tradere/importører:

Welcome to PCB Connect
FORSIDEN
Elmatica
Elprint Norge

Ang. moq. på 25 stk. så kan nok flere av disse levere færre, men den egentlige moq
er et produksjonspanel på fabrikken, dvs. skal du ha få pcb, så må du uansett betale for hele produksjonspanelet.
I tillegg tillkommer alltid en tooling kost første gang en produsent lager en ny pcb.
EZpcb som jeg linket til. har minimum kvata på 5 kort for prototype.
med max størrelse på 200x200mm. opp til 1.6mm tykke. 1-4 lag og pris fra 50$:)

BullFire

Medlem
24 Apr 2003
2.490
18
38
https://www.olimex.com/ er også et alternativ. Veldig billig og greie kort, noe helt annet enn kjøkken hjemmemek eller høyskole produksjon, men selvfølgelig ikke noe for kort med høye krav.

Hva skal du ha laget?

audiosan

Medlem
29 Feb 2008
4.231
0
36
BullFire skrev:
https://www.olimex.com/ er også et alternativ. Veldig billig og greie kort, noe helt annet enn kjøkken hjemmemek eller høyskole produksjon, men selvfølgelig ikke noe for kort med høye krav.

Hva skal du ha laget?

men for noen priser da. 120euro por ett 2 siders panel på 320x200mm.
det er jo 1000kr for ett panel.

BullFire

Medlem
24 Apr 2003
2.490
18
38
Alt er relativt selvfølgelig, veldig billig var vel å ta i litt. Men i forhold til hva man må betale hos standard tradere er det forholdsvis billig.

Hvis det er bedre alternativer der ute, er jeg klart intressert å få vite det selv.

Har du benyttet deg av EzPCB - Professional PCB Supplier ? Sliter med å komme inn på siden.

audiosan

Medlem
29 Feb 2008
4.231
0
36
BullFire skrev:
Alt er relativt selvfølgelig, veldig billig var vel å ta i litt. Men i forhold til hva man må betale hos standard tradere er det forholdsvis billig.

Hvis det er bedre alternativer der ute, er jeg klart intressert å få vite det selv.

Har du benyttet deg av EzPCB - Professional PCB Supplier ? Sliter med å komme inn på siden.
det virker som det går litt tregt på siden dems akkurat nå.
nei har ikke benyttet meg av de enda. men jeg har kort fra dem.
bla. siliconray benytter disse til produksjonen.

BullFire

Medlem
24 Apr 2003
2.490
18
38
EzPCB må sjekkes ut nærmere neste gang jeg skal lage noen prototyper som ikke er er så kritiske. Kom inn på siden i dag og prisen var slettes ikke gal den. At de gjør 4 og 6 lags kort er også fint.

audiosan

Medlem
29 Feb 2008
4.231
0
36
BullFire skrev:
EzPCB må sjekkes ut nærmere neste gang jeg skal lage noen prototyper som ikke er er så kritiske. Kom inn på siden i dag og prisen var slettes ikke gal den. At de gjør 4 og 6 lags kort er også fint.
ja ikke sant:) og 200x200mm kort gjør at du får dekt de fleste behov:)