Plasma skjerm som del av hjemme PC...

eivind

Medlem
3 Mar 2003
15
0
0
Hei!
Er det noen som har erfaring på hvorvidt Plasma skjerm kan brukes som en del av en hjemme pc ordning?
Burde vel ikke være noe problem hvis man velger skjerm uten TV tuner...

Gorm

Administrator
13 Des 2002
39.972
30
48
51
Jessheim
Genial ide :!: :D :D
Lykke til med å overbevise sjefen. 8)
PS. når det gjelder hjemme PC ordningen så sparer bedriften 12.1% av kjøpesummen i arbeidsgiveravgift pluss at de sparer feriepenger ved at feriepengegrunnlaget blir mindre.
Bedriften jeg jobber i overfører alle disse pengene tilbake i avtalen noe ikke alle bedrifter gjør. Dermed tjener noen bedrifter penger på avtalen. Min bror og jeg jobber i forskjellige bedrifter som har gått for samme avtale. Min arbeidsgiver overfører fortjenesten tilbake i avtalen, brodern's arbeidsgiver har valgt anderledes. Vi har bestilt samme bærbare PC, men jeg har et månedlig brutto lønnstrekk som er cirka kr. 150,- lavere.
Sjekk hvordan din bedrift løser dette.

Gorm

Pete

Medlem
2 Jun 2003
24
0
0
Plasma skjerm og hjemme- pc avtale

Dette er problemfritt. Har du bruk for PC ifb med jobb står bedriften fritt til å velge tilbehør så lenge det er relatert til jobb. Om du velger å ha en 42'' monitor til pc kan ikke ligningskontorene si noe på det. Du må jo seff overbevise arbeidsgiver om at dette kan være en ok ting å ha.
Jobben min kjørte dette i vår og jeg tok en Hitachi 42PMA400 monitor. Trekkes ca 700 netto i mnd i 36 mnd. 8)

bwa

Medlem
2 Jan 2003
3.908
0
36
www.bwa.no
Eller du må overbevise regnskapsavdelingen... på jobben min kunne jeg gjordt dette, men 'kjærringene' på regnskap nekter fordi det betyr ekstra arbeid for dem :cry:

Ak

Administrator
11 Des 2002
36.016
4
38
39
Er det noen som har erfaring på hvorvidt Plasma skjerm kan brukes som en del av en hjemme pc ordning?
Jeg vet ikke hvordan deter med Plasma, men jeg har kjøpt en Hjemmekino projektor gjennom denne ordningen..:D:D

Mvh

AK