pioneer vsx-421-k spørsmål

krbarstad

Medlem
10 Feb 2013
6
0
0
Har en pioneer vsx-421-k receivere som jeg har et sp om.
Er det noen som veit om det er mulig å få menyen/displayet fra denne opp på tv'n.
Er så frustrerende å sitte å se på det bittelille displayet på framsia av receiveren når man skal justere noe.
Så jeg lurer rett å slett på om det finnes mulighet med denne om å få menyen osv på tv'n.

Greven

Medlem
15 Jul 2008
1.173
0
0
krbarstad skrev:
Er det noen som veit om det er mulig å få menyen/displayet fra denne opp på tv'n.
Er så frustrerende å sitte å se på det bittelille displayet på framsia av receiveren når man skal justere noe.
Så jeg lurer rett å slett på om det finnes mulighet med denne om å få menyen osv på tv'n.
må vel være mulig! har du hdmi fra receiver til tv? -sjekk manualen.. -dersom du ikke har den, så logg deg inn på pioneer.no og finn den.. jeg har hatt 3 pio og alle hadde on screen display.

krbarstad

Medlem
10 Feb 2013
6
0
0
Har hdmi mellom receivern å tv'n ja. Har sotte å lest fram og tilbake i manualen men har ikke.funnet ut noe om det foreløpig. Skulle jo tro at det iallefall skulle være mulig å få menyen på tv'n.

classic46

Medlem
27 Aug 2009
6.282
0
36
krbarstad skrev:

VSX 421 er en helt basis modell, og har neppe on screen display....:-(
Du får det du betaler for.....