Kurt det kommer litt ann på hva du bruker tven til og om du er villig til å gjøre noen endringer på din TV for å få den tilbake til slik den egentlig skal se ut. Capitaine er inne på dette og det stemmer veldig. Kuroene i dag ser ikke spesielt bra ut lenger og må resetes/Volt reguleres for å få tilbake sort og det gode bildet sitt (Dette er og grunnen tror jeg til at så mange mener Oled ser bedre ut når de bytter Kuro'en pga de sammenligner med en versjoner av kuro Tv'er som ikke ser ut slik den gjorde ny lenger).
Når dette er sagt så er det absolutt ting med en feks C7 du ikke får med Kuroen og jeg er helt sikker på du blir fornøyd om du går for den (hvis ikke så husk du har bytterett), men setter du inn en 1080P bluray og gjør en side ved side comparsion så er den versjonen av kuroen din fremdeles et bedre valg under optimale forhold der begge er kalibrert og Kuroen er fikset.
For meg var det størrelsen som ble den avgjørende faktoren for å bytte den gang jeg byttet.
Når dette er sagt så er det absolutt ting med en feks C7 du ikke får med Kuroen og jeg er helt sikker på du blir fornøyd om du går for den (hvis ikke så husk du har bytterett), men setter du inn en 1080P bluray og gjør en side ved side comparsion så er den versjonen av kuroen din fremdeles et bedre valg under optimale forhold der begge er kalibrert og Kuroen er fikset.
For meg var det størrelsen som ble den avgjørende faktoren for å bytte den gang jeg byttet.