Philips "the one" et godt kjøp?

Håkonlj

Medlem
9 Feb 2020
15
5
3
Toten
Har nettopp bestilt meg en philips 75 tommer av typen the one fra 2019. Denne er på tilbud til 10 laken på elkjøp. Så over prishistorikken kom fram til at antagelig er det tvilsomt at det kommer noen bedre tilbud på black friday på 75" i denne klassen.
noen tanker om dette fra dere her inne? Er det et godt kjøp?
Det er et ips panel hvis jeg har funnet ut riktig, og selv om ikke sortnivå skulle være top notch tror jeg at det tilfredstiller meg greit. Jeg går fra en samsung 58" mu6125 med va panel fra 2018?. Dette er en budsjettmodell uten det store å skryte av men har absolutt gjort nytta. Nå ønsker jeg derimot å gå opp til en mer film/kinostørrelse, og samtidig få med hdr 10+, dolby vision og sikre atmos støtte til anlegget fra tvn, noe denne philipsen gjør.

nordic45

Medlem
28 Jan 2005
9.150
42
48
Dessverre har dette forumet vært dødt i lange tider. Lite eller ingen hjelp å få her. 95 % (?) av innlegga her er jeg som deler nyheter (skjønner egentlig ikke jeg gidder å gjøre det...), og så er det en eller annen innimellom som spør om en ting, men veldig få av dem får svar.

• Like
Reactions: Håkonlj

R-M-I

Medlem
5 Feb 2007
515
1
18
Sitter her å vurderer samme selv :)
Det eneste som stopper meg er at det MULIGENS kommer en eller annen god deal i slutten av mnd på black-friday\Week eller hva de nå enn kaller det.

• Like

Håkonlj

Medlem
9 Feb 2020
15
5
3
Toten
Dessverre har dette forumet vært dødt i lange tider. Lite eller ingen hjelp å få her. 95 % (?) av innlegga her er jeg som deler nyheter (skjønner egentlig ikke jeg gidder å gjøre det...), og så er det en eller annen innimellom som spør om en ting, men veldig få av dem får svar.
Er ikke det det en gang var nei. Men ser jo absolutt nytten av at folk bidrar og er engasjert her fortsatt. Kanskje særlig nå i tiden vi lever i hvor man ikke har samme muligheter til å reise rundt og prøve utstyr, dele erfaringer osv, så er jo et sånt digitalt forum veldig viktig for min del :)

Håkonlj

Medlem
9 Feb 2020
15
5
3
Toten
Sitter her å vurderer samme selv :)
Det eneste som stopper meg er at det MULIGENS kommer en eller annen god deal i slutten av mnd på black-friday\Week eller hva de nå enn kaller det.
Ift kroner og øre tror jeg ikke man trår feil uansett om man velger å vente eller ei. I tillegg blir det vel mer et langvarig ukes/månedssalg så man har jo litt tid til å tenke seg om. Den blir ikke levert før neste tirsdag (10/11), så jeg kan komme med litt førsteintrykk da ;)

nordic45

Medlem
28 Jan 2005
9.150
42
48
Er ikke det det en gang var nei. Men ser jo absolutt nytten av at folk bidrar og er engasjert her fortsatt. Kanskje særlig nå i tiden vi lever i hvor man ikke har samme muligheter til å reise rundt og prøve utstyr, dele erfaringer osv, så er jo et sånt digitalt forum veldig viktig for min del :)
Hvor mye bidrag og engasjement har du sett her de siste 2-3 åra...?

vegardxf

Medlem
23 Okt 2005
897
14
18
32
Ørsta, Møre og Romsdal
Setter pris på innleggene du kommer med. Har desverre små muligheter for å komme meg ut å få erfaringer og komme med noe særlig nyttig

• Like