Philips DVP-900SA

Electra

Medlem
13 Feb 2004
8.908
19
38
Ser denne er byrja å dukke opp i butikkane no. Ver vennleg å diskuter pris her.

Har høyrt rykter om 4600,- veil ut.

geiri

Medlem
29 Feb 2004
5.981
0
0
42
avforum.no
Fås denne kun i sølv?
Vil ha sort jeg...
Og med 2910 som beste kandidat nå som krangler med platene i enkelte tilfeller så er denne spennende..

Electra

Medlem
13 Feb 2004
8.908
19
38
Geiri. Dette er ein produkt og prisjakt tråd. Det er ein teknisk diskusjon om den og. :wink:

robertaas

Medlem
30 Des 2002
8.620
0
36
www.lundemo.com
Electra skrev:
Har du virkelig sett den i en butikk? I webshopper har den lenge vært, men i forrige uke sa Philips kundeservice til meg at den skulle komme i februar.

I Sverige er det visst flere forhandlere som har hørt at DVP-900 ikke kommer i det hele tatt, men at en oppdatert modell DVP-9000 kommer istedenfor, i februar...

Robert-

Electra

Medlem
13 Feb 2004
8.908
19
38
robertaas skrev:
Electra skrev:
Har du virkelig sett den i en butikk? I webshopper har den lenge vært, men i forrige uke sa Philips kundeservice til meg at den skulle komme i februar.

I Sverige er det visst flere forhandlere som har hørt at DVP-900 ikke kommer i det hele tatt, men at en oppdatert modell DVP-9000 kommer istedenfor, i februar...

Robert-
Det var på webshop eg såg den og. Elgiganten. No må dei bestemma seg da.

robertaas

Medlem
30 Des 2002
8.620
0
36
www.lundemo.com
Electra skrev:
No må dei bestemma seg da.
Min teori er at de stadige utsettelsene faktisk er planlagte:
-I romjulen/før CES vil man annonsere at man stopper satsningen på SA-CD.
-Man venter til etter jul med annonseringen for ikke å skade julesalget til Philips eller Sony.
-Man har ikke ønsket å lansere en "top of the line" fra Philips som kun støtter SA-CD.
-man har fått potensielle kjøpere til å vente ved stadig å flytte utgivelsesdatoen bare noen få uker frem i tid.

Om et par uker får vi se om dette stemmer....

Robert-

robertaas

Medlem
30 Des 2002
8.620
0
36
www.lundemo.com
Den som intet våger....

Det er jo flere år siden Sony og Philips kuttet markedsføringen av SA-CD og det er vel bare prestisje som har gjort at de enda ikke har gitt opp formatet offisielt.

Markeringen av at det er 5 år siden "Etterfølgeren til CD" ble lansert bærer preg av GPP. Hva slags store nyheter var det de hadde stablet på beinene til feiringen? Ingenting!

Robert-

Kjottolf

Medlem
30 Apr 2003
957
0
16
robertaas:

Da er CES godt igang! Det blir artig å se om noen av spådommene dine slår til. :wink:

-Kjetil-