Philips 55POS9002

vaktmestern

Medlem
7 Des 2010
1.817
12
38
2016 Lg oled panel på nye phillipsen :rolleyes: liten ned tur. Ifølge Homecinema magazine 640 nits på hdr.

høy input lag på spill igjen som den først phillips Oleden.

55.8ms i game mode og 33.7ms i Hdr game mode.

Sist redigert:

Mikaelft

Medlem
13 Mai 2004
1.148
0
36
2016 Lg oled panel på nye phillipsen :rolleyes: liten ned tur. Ifølge Homecinema magazine 640 nits på hdr.

høy input lag på spill igjen som den først phillips Oleden.

55.8ms i game mode og 33.7ms i Hdr game mode.
Er egentlig det så høyt da?
Denne tv'n har P5 prosessor, kan ikke se for meg at andre tv'er gjør det bedre.

L4sse

Medlem
9 Sep 2017
6
0
0
Hvordan er denne på sport? Har akkurat kjøpt denne, hadde en 2013 samsung før denne, og er klar over alt film/serier vil være en stor oppgradering. Men jeg ser en del fotball på TV’n. Der kom samsung til kort, klarte aldri å fokusere på ball ved f.eks utspark, ble en slags «flimring» på ballen i raske bevegelser. Kommer denne til å klare raske bevegelser bedre?

L4sse

Medlem
9 Sep 2017
6
0
0
Hei. Fikk min i går. Har trykt litt nå. Og det er 1 ting jeg ikke skjønner/får til.

jeg har koblet lyden gjennom en forsterker med optisk fra TV’n. Kanal sendinger går fint, streaming fra dekoder/viaplay/netflix går fint, MEN. Jeg prøver å spille av UHD/4K content på tv’n (netflix), da blir det stilt. Jeg må gå tilbake til menyen på filmen å velge 2-sterio, da kommer lyden?

Jeg får heller ikke koblet opp slik at philips fjerkontroll er master for lyd, dvs vær gang jeg skrur opp/ned lyd, så er det bare tv’n som reagerer, er det noe å gjøre? Trodde opdisc var «the shit»

ingen HBO add

Lowlevel

Medlem
13 Okt 2006
533
1
18
Kjøpte min på torsdag for 9999,-.
Elkjøp åpnet avdeling på Glassmagasinet.
17000,. avslag.
Skal erstatte min 9607 som har tjent meg bra.:)