Per Christian's Kino. Tid for Atmos!

Neo83

Medlem
9 Sep 2009
2.014
0
36
Ændal
Per Christian skrev:
takker:D ble veldig fornøyd :)

hehe trodde ikke at det prosjektet skulle bli vellykket men må si det ble det ass:)

jo den er veldig bra synes jeg:) merker stor forskjell kan du si! bassen ble jo sefølgelig mye bedre,med go punch og dynamikk:) lydbildet ble mye mer stille også,detaljer kom mye mer frem og dynamikken ble mye bedre, plasseringer ble også mye mer presist:) synes ikke det ble så lyst som jeg har lest folk har opplevd her:) den har hvertfall ikke noe problemer med og dra cm9 :D så nå koser jeg meg bare foran anlegget:D

når jeg spiller musikk med gitar, elektrisk eller akustikk så hører man lissom mye mer at fingra treffer stringa, det blir lissom mer snert i lydbilde:D noe jeg liker svært godt:p hehe
Hmm..høres interessant ut. Muligens enda en kandidat :mrgreen:

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
Neo83 skrev:
Prisen ligger litt høyt da. 20 høvdinger ny.
ja han gjør det, men det ligger en på brukten til 6500 tror jeg.. hvis du vil kjøpe brukt da.. det dukker sikkert opp noen etterhvert også:)

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
maaaange tanker oppe i hodet nå! :D jeg og dama har vært på visning og sett på hus:D det var vel egentlig drømmehuset for oss begge... for min del så var det en kjellerstue og ett rom under garasje på 31 kvadratmeter :O som sto uinnredet, fått beskjed om at jeg kan velge det rommet jeg vil ha til hjemmekino! så var vi i banken i går og søkte om lån, prisen var vel litt over det vi hadde tenkt til og gå for men.. men vi fikk jaggu lånet også:D hadde ikke tenkt til og kjøpe før om ett år, så må tenke gjennom dette nå. men skal ikke se bort i fra at det blir hus hehe.. med eget kino rom:D:D

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
Noose skrev:
Gratulerer på forskudd med hus kjøp hvis dere bestemmer dere for det! :)
Dedikert kino må man jo ha!
takker:D det blir spennende og se:) ja det må man hehe, det er ett av kriterien for hus kjøp:p drømt om det siden jeg var 16år hehe..

Stylus

Medlem
22 Aug 2008
3.205
0
0
Per Christian skrev:
maaaange tanker oppe i hodet nå! :D jeg og dama har vært på visning og sett på hus:D det var vel egentlig drømmehuset for oss begge... for min del så var det en kjellerstue og ett rom under garasje på 31 kvadratmeter :O som sto uinnredet, fått beskjed om at jeg kan velge det rommet jeg vil ha til hjemmekino! så var vi i banken i går og søkte om lån, prisen var vel litt over det vi hadde tenkt til og gå for men.. men vi fikk jaggu lånet også:D hadde ikke tenkt til og kjøpe før om ett år, så må tenke gjennom dette nå. men skal ikke se bort i fra at det blir hus hehe.. med eget kino rom:D:D
Kan ikke annet en å anbefale å gjøre det om tryggheten er der økonomisk :D Har nettopp gjort akkurat det du beskriver (omtrent), og jeg angrer ikke et sekund!
Har fått eget rom i kjellern her. Venter bare på å få inn litt kroner og planlegge litt mer så setter jeg igang med en enkel kinoløsning :D

Alinoe

Medlem
2 Jan 2009
1.186
0
0
Ai ai ai! Her begynner vi å snakke! Gjetter på at du merket et ganske tydelig løft med Hegelen, ja.

Hva står next på lista? CMC2?

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
Alinoe skrev:
Ai ai ai! Her begynner vi å snakke! Gjetter på at du merket et ganske tydelig løft med Hegelen, ja.

Hva står next på lista? CMC2?
å ja,det var stor forskjell ass:D så det var vært penga! jepp det er neste oppgradering:) men hvis det blir hus så kommer nok rommet før senter:)

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
Stylus skrev:
Kan ikke annet en å anbefale å gjøre det om tryggheten er der økonomisk :D Har nettopp gjort akkurat det du beskriver (omtrent), og jeg angrer ikke et sekund!
Har fått eget rom i kjellern her. Venter bare på å få inn litt kroner og planlegge litt mer så setter jeg igang med en enkel kinoløsning :D

Grattis! :D ja økonomien er ikke noe problem:) deilig med eget lyd-rom da.. blir nok samme her.. sparer litt så ta det som det kommer:)

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
Ja da var det gjort!! da er jeg huseier hehe:D *happy* da blir endelig drømmen om dedikert hjemmekino/lydrom oppfylt:)

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
HPL skrev:
Får være den første her å gratulere da! Spennende å følge planene dine.:)
takker så mye:) ja jeg skal smelle ut litt bilder av rommet og planer da vi har overtatt huset :) det skjer 10 september:)

Stylus

Medlem
22 Aug 2008
3.205
0
0
Per Christian skrev:
Ja da var det gjort!! da er jeg huseier hehe:D *happy* da blir endelig drømmen om dedikert hjemmekino/lydrom oppfylt:)
Gratulerer i massevis!!!

Da er det bare å glede seg til høsten når det blir enda mer tid for film og innehygge.

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
Stylus skrev:
Gratulerer i massevis!!!

Da er det bare å glede seg til høsten når det blir enda mer tid for film og innehygge.

takker:)

hehe ja det er det :) jeg kobler opp hjemmekinoen i kjellerstua først:) kommer til og ta litt tid med rommet,men skal begynner så fort som mulig :)

Stylus

Medlem
22 Aug 2008
3.205
0
0
Per Christian skrev:
takker:)

hehe ja det er det :) jeg kobler opp hjemmekinoen i kjellerstua først:) kommer til og ta litt tid med rommet,men skal begynner så fort som mulig :)
Tøft :D

Blir det dedikert rom under garasjen som er planen?

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
Stylus skrev:
Tøft :D

Blir det dedikert rom under garasjen som er planen?
jepp det er planen:) da får kjellerstua være i fred hehe:p større under garasjen også:) så slipper jeg og tenke på at jeg forstyrrer fruen :p