Per Christian's Kino. Tid for Atmos!

Neo83

Medlem
9 Sep 2009
2.014
0
36
Ændal
Per Christian skrev:
forslag til rack ønskes:p ikea har jo ingen som er greie lengre:p den jeg hadde før selger de ikke tydelighvis:p må ha plass til 5 komponenter og en senter på topp.
Bohus Omega
Har denne selv, og er godt fornøyd.
Ser andre som har denne fjerner skuffene på sidene om man har bruk for enda mer plass med tiden.

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0

arnerev

Medlem
17 Okt 2006
9
0
0
Du kan jo ta en titt på min profil/tråd og se om en slik løsning passer deg. Det var ganske billig.

crimar

Medlem
15 Apr 2009
3.834
0
0
Den tv benken fra ikea er ikke noe særlig(benno).

Den er lagd av pappmasse eller hva det nå heter. Hadde den før.

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
crimar skrev:
Den tv benken fra ikea er ikke noe særlig(benno).

Den er lagd av pappmasse eller hva det nå heter. Hadde den før.
h m m ok, det er ikke noe særlig nei.... er nok redd det blir ett diy prosjekt her hehe :)

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
Ultima skrev:
Flott hjemmekino!

Vil bare si at du må skynde deg å anskaffe CM Centre 2!

Det meste av lydbildet ligger i senteren og denne vil bare løfte opp hjemmekinoen til et mye høyere nivå :)

http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Ultima
takker:) misunnelig på den senteren din ja!! regner med at den er konge, har ikke fått hørt den selv enda... men nå er det effekt som kommer først, så kommer senter:) blir bare mer og mer fornøyd med cm9 :D knall høytaler asså :)

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
da var hegel h2a mk2 i hus! ny rack er også oppe og går :D meget fornøyd! lytte inntrykk kommer litt senere, må bare få hørt litt mer og testa litt :) men det høres meget bra ut:) bilder kommer bare jeg får tatt siste puss i stua hehe:p

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
så Monsters vs aliens i går kveld:) utrolig morsom film må jeg si:) bilde og lyd var også bra synes jeg:) er vel en av de bedre animasjons filmene jeg har sett på en stund :)

i kveld blir det inception på kino:) har også kjøpt en film som heter "storm" noen som har sett den??

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
da er alt på plass her :D så da er det bilde tid hehe:p

inkludert min nye hegel og rack:) enjoy:D

og til slutt, brummlebass.

Neo83

Medlem
9 Sep 2009
2.014
0
36
Ændal
Ser veldig bra ut det her :D
Er spesielt fasinert av sub-kassen du lagde :p

Men hvordan låter denne forsterkeren? *utolmodig* ;)

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
Neo83 skrev:
Ser veldig bra ut det her :D
Er spesielt fasinert av sub-kassen du lagde :p

Men hvordan låter denne forsterkeren? *utolmodig* ;)

takker:D ble veldig fornøyd :)

hehe trodde ikke at det prosjektet skulle bli vellykket men må si det ble det ass:)

jo den er veldig bra synes jeg:) merker stor forskjell kan du si! bassen ble jo sefølgelig mye bedre,med go punch og dynamikk:) lydbildet ble mye mer stille også,detaljer kom mye mer frem og dynamikken ble mye bedre, plasseringer ble også mye mer presist:) synes ikke det ble så lyst som jeg har lest folk har opplevd her:) den har hvertfall ikke noe problemer med og dra cm9 :D så nå koser jeg meg bare foran anlegget:D

når jeg spiller musikk med gitar, elektrisk eller akustikk så hører man lissom mye mer at fingra treffer stringa, det blir lissom mer snert i lydbilde:D noe jeg liker svært godt:p hehe