Per Christian bygger om bod til kino! 95% ferdig! new pics

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
ja da er huset overtatt og vi er strålendes fornøyd :D vi har brukt hele helga på og male og tapesere 2 vegger:p heldighvis rakk vi så og si alt:) ikke værst med tanke på at huset er ca 200m2:p meeen over til temaet her :D

her mekka jeg rammene til platene jeg skal ha over sofaer og platene:)

akustikk himlingsplater:)

rammene:)

greit og ha skikkelig utstyr hehe

her er da kjllerstua:)

jeg har ikke tenkt til og gjøre noe med rommet her:) planen er og gjøre det beste ut av det som det er :)

Stylus

Medlem
22 Aug 2008
3.205
0
0
Gratulerer igjen med overtakelse av hus!! Skikkelig moro :D

Ser jo ut som om du har et bra potensiale i kjellerstua også, mens du bygger kino garasjen. Skal du igang med å bygge der med en gang eller blir det et prosjekt som kommer etterhvert?

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
Stylus skrev:
Gratulerer igjen med overtakelse av hus!! Skikkelig moro :D

Ser jo ut som om du har et bra potensiale i kjellerstua også, mens du bygger kino garasjen. Skal du igang med å bygge der med en gang eller blir det et prosjekt som kommer etterhvert?
takk takk :D ja det er utrolig gøy:)

jada det blir nok bra der:) bedre enn her jeg er nå, så det er jo litt gøy da.. det blir nok ikke såå lenge til:p må bare komme oss tilrette og div, så begynner jeg nok om ikke sååå lenge tenker jeg :) planen er og få gjort endel i vinter med rommet:)

Roger Waters

Super Moderator
Medlem av ledelsen
24 Jan 2007
20.414
18
38
Nice. :)

Bare å følge med på det gode arbeidet videre i hvertfall, moro med noe nytt og gratulerer så mye med nytt hus. :)

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
her kommer det en liten før premiere av himlingen min hehe:) planen er og ha spottere i midten:) rammene er svarte ikke blå hehe:)

denne skal henge over lytteposisjonen:)

her blir det en liten utfordring da:p høyttaleren kommer til og stå rett ved vinduet, så må vel prøve og få laget til en plate som jeg kan sette på eller no:p

Roger Waters

Super Moderator
Medlem av ledelsen
24 Jan 2007
20.414
18
38
Det er jo koselig å se da, vi får bare følge med i spenning gett. :)

chrissy1989

Medlem
30 Mai 2010
796
0
0
Blir moro å følge dette fra scratch.
Gleder meg til å se resultatet tilslutt. :)
Håper det kommer masse bilder framover ;)

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
chrissy1989 skrev:
Blir moro å følge dette fra scratch.
Gleder meg til å se resultatet tilslutt. :)
Håper det kommer masse bilder framover ;)
detta er gøy hehe, dette rommet blir som det er da, eneste at jeg skal fikse litt akustikk plater og div, men det andre rommet blir bygget opp fra bunn :) bilder av det rommet kommer snart:)

Roger Waters

Super Moderator
Medlem av ledelsen
24 Jan 2007
20.414
18
38
Når reiser dere mot messa på søndagen ? Kjører dere via Moss og båten over til Horten eller andre veien ?

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
Roger Waters skrev:
Når reiser dere mot messa på søndagen ? Kjører dere via Moss og båten over til Horten eller andre veien ?
hmm det aner jeg ikke, har egentlig ikke prata med noen hehe:p hvem skal være med da? vet ikke hvem vei det lønner seg og ta jeg:p

Roger Waters

Super Moderator
Medlem av ledelsen
24 Jan 2007
20.414
18
38
Per Christian skrev:
hmm det aner jeg ikke, har egentlig ikke prata med noen hehe:p hvem skal være med da? vet ikke hvem vei det lønner seg og ta jeg:p
Det er jo meg, Stylus og Da-ty@online.no, dem skal være sikre dem i hvertfall. Jeg bort kort vei fra båten her så det er ikke noe problem å komme over dammen for min del. Bare lurte på åssen det er med deg osv på dette området. :)

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
Roger Waters skrev:
Det er jo meg, Stylus og Da-ty@online.no, dem skal være sikre dem i hvertfall. Jeg bort kort vei fra båten her så det er ikke noe problem å komme over dammen for min del. Bare lurte på åssen det er med deg osv på dette området. :)

okay da er det jo greit, da-ty bor jo rett borti her så hehe, men er en stund siden han har skrevet her:p men kan jo sende en pm.

ok hor lønner det seg og kjøre da? til deg også ta båten eller?

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
Da var jeg på plass :) alt av annlegg står nede i kjellerstua,samt noen pappesker med kabler,filmer og diverse styr:p har ikke fått gjort noe der nede enda da:p var kommet i hus på fredag med alt kl 12, så fikk ikke gjort noe da.. så dagen i dag har gått med på og skru diverse spisebord og andre ting hehe.. men i morgen så har jeg nesten hele dagen i kjelleren:D MYE og gjøre så tviler på at jeg får koblet opp alt men... bilder kommer:)
flytte er en skikkelig dritt jobb! missa messa i horten også gjorde jeg:( noe jeg er litt irritert over:p hehe

Stylus

Medlem
22 Aug 2008
3.205
0
0
Per Christian skrev:
Da var jeg på plass :) alt av annlegg står nede i kjellerstua,samt noen pappesker med kabler,filmer og diverse styr:p har ikke fått gjort noe der nede enda da:p var kommet i hus på fredag med alt kl 12, så fikk ikke gjort noe da.. så dagen i dag har gått med på og skru diverse spisebord og andre ting hehe.. men i morgen så har jeg nesten hele dagen i kjelleren:D MYE og gjøre så tviler på at jeg får koblet opp alt men... bilder kommer:)
flytte er en skikkelig dritt jobb! missa messa i horten også gjorde jeg:( noe jeg er litt irritert over:p hehe
Kult! Da er det bare å koble opp og få lyd i sakene :D
Hehe, er mye å gjøre når man har fått seg hus. Fikse, fikse og ordne, ordne...
Du får rulle nedover på messa neste år vettu. Den kommer nok da også :)

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
Stylus skrev:
Kult! Da er det bare å koble opp og få lyd i sakene :D
Hehe, er mye å gjøre når man har fått seg hus. Fikse, fikse og ordne, ordne...
Du får rulle nedover på messa neste år vettu. Den kommer nok da også :)
jepp er det hehe... men er masse og fikse først:p himlinga er oppe nå :D så ting begynner og komme på plass her... mulig jeg får koblet opp i morgen ! :D

jepp regner med at det blir messe neste åt også hehe... du skal jeg nedover! hehe

Stylus

Medlem
22 Aug 2008
3.205
0
0
Per Christian skrev:
jepp er det hehe... men er masse og fikse først:p himlinga er oppe nå :D så ting begynner og komme på plass her... mulig jeg får koblet opp i morgen ! :D

jepp regner med at det blir messe neste åt også hehe... du skal jeg nedover! hehe
Er moro når man kan bygge fremover. Ser at ting går i riktig retning :D
Ja, tror det har vært Hortenmesse i mange år, så den dukker nok opp igjen. Er alltid noe kult å se på der.
Har sittet et par timer og hørt musikk idag. Det begynner å ta form :D

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
i dag har jeg fått gjort noe her:) er litt på vei nå,men fortsatt ikke lyd enda hehe..

her driver jeg med himlingen:

sånn ser det ut her nå :)

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
Stylus skrev:
Dette ser veldig lovende ut!

Må si du har bra tempo på flyttinga :D

ja tror det kan bli bra :D gleder meg veeeldig til og teste lyden i rommet :) må få fiksa platene som skal på veggen snart også :)

hehe ja, det har gått unna her:S litt sliten kan du si.. er ikke så mye igjen oppe heller så:)