pb 10

heavy.red

Medlem
8 Sep 2009
351
0
0
Lyngdal Vest Agder
????

harman/kardon skrev:
Utgående modell... Usikker på om den erstates.
Håper virkelig den kommer tilbake
Ånei-ånei.Dette hadde jeg ikke fått med meg.
Endelig bestemt meg;også ''phoff'' er den borte..
Hehe,snakk om dårlig timing fra meg.

heavy.red

Medlem
8 Sep 2009
351
0
0
Lyngdal Vest Agder
LarsGr skrev:
Lsound har jo en demomodell igjen.. SVS PB10-NSD New Black Charcoal B-Vare Demo brukt - L-Sound AS

Så finner du sikkert èn til på bruktmarkedet.. Feks her: SVS PB10 Selges 2600,- - Denon 3805, Canton Karat MC60, SVS PB10
Takker for tips :)
Må finne ut hvor gammel den brukte er,essensielt med høypass ut da jeg ikke har forsterker mulighet for deling.
Ellers har jeg kikket litt på 1 * pb12 plus DSP.Tror nok kanskje jeg blir fornøyd med denne også.
Gruble gruble.

LarsGr

Medlem
28 Des 2007
5.533
0
0
heavy.red skrev:
Takker for tips :)
Må finne ut hvor gammel den brukte er,essensielt med høypass ut da jeg ikke har forsterker mulighet for deling.
Ellers har jeg kikket litt på 1 * pb12 plus DSP.Tror nok kanskje jeg blir fornøyd med denne også.
Gruble gruble.
Det bør nok undersøkes ja..

Selv hadde jeg nok gått for ditt siste forslag; èn PB12 Plus...
(så kan du kjøpe èn til når/om økonomi og lyst tilsier det.)

heavy.red

Medlem
8 Sep 2009
351
0
0
Lyngdal Vest Agder
LarsGr skrev:
Det bør nok undersøkes ja..

Selv hadde jeg nok gått for ditt siste forslag; èn PB12 Plus...
(så kan du kjøpe èn til når/om økonomi og lyst tilsier det.)
..haha,likte det med liten skrift;kjenner meg igjen der ja.
Men det tror jeg nok er en god løsning,fått tilbakemeldinger på at jeg ikke trenger bekymre meg for integrering sammen med øvrig utstyr,selv om ''kubikken'' øker.

Roar B.

Medlem
24 Okt 2010
87
0
0
heavy.red skrev:
Ah,moro. Er du fornøyd så langt?
Veldig fornøyd:-D . Det ble brått mere morro og se på Film og musikk dvdèr spesielt krigsfilmer:mrgreen:
Men bare så det er sagt så er det den første suben jeg har hatt så preferanser opp mot andre kan jeg ikke gi.
Den er nå bare kalibrert gjennom reciveren (pioneer vsx-ax4). Tenkte det skulle kalibreres skikkelig etter det har kommet inn et par RF-82 her8)