Paradigm Signature Sub 25 vs SVS sin PB16-Ultra Subwoofer?

Paradigm Signature Sub 25 vs SVS sin PB16-Ultra Subwoofer?

• Paradigm Signature Sub 25

Stemmer: 0 0,0%
  • SVS PB16-Ultra Subwoofer

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    0

zx300

Medlem
22 Okt 2003
2.357
1
38
Har i dag en Paradigm Signature Sub 25, men vurdere SVS sin PB16-Ultra Subwoofer. Hva mener folket?

Info/link
Paradigm Signature Sub 25

Info/link
SVS PB16-Ultra Subwoofer

Stian.V.H

Medlem
20 Jun 2009
1.160
32
48
Skal du isåfall selge den subben du har å kjøpe SVS Ultra 16,eller kjøre begge i lag?
SVS-en vil nok gi betydelig mere output fra 25Hz og nedover,så den vil jo bli mye råere på film.
Dersom den skal brukes på musikk,med mindre det er Bassotronics du spiller så vil jeg si den du har er bra nok.
Dual sub er bedre enn 1,du får opptil 6dB mer headroom med 2 enn med 1,men jeg ville ikke byttet den du har med SVS-en med mindre du ska ha den til film primært.

Sist redigert:

Stian.V.H

Medlem
20 Jun 2009
1.160
32
48
Blir sikkert rått med en Ultra 16 i kinoen til film,den har jo gjort det veldig bra i tester så dersom du skaffer deg en tror jeg nok ikke du blir skuffet.
Hadde selv for noen år siden en svs pb Ultra 13 og savner dypbassen og headroomet den gav fra seg,Ultra 16 er flere hakk bedre enn den på alle punkter så den er nok rå ja.

Woff

Medlem
9 Des 2012
30
0
6
Har selv SVS PB16 ULTRA og kan ikke annet enn anbefale den hvis du bor i enebolig med naboer LANGT unna! :) Min hjemmekino er i et frittstående tilbygg til eneboligen min og jeg har 3 meter med 'luft' mellom byggene, men i huset RISTER bildene på veggen når jeg spiller litt over minimum... Er fortsatt ikke helt fortrolig med innjustering / mulighetene til tross for at jeg har hatt PB16 siden den kom. Oppgradrte da fra lillebroren, PB13 og merket STOR forskjell ja.