pa strøm

terrox

Medlem
22 Sep 2010
158
0
0
hei, jeg lurer på om noen har peiling på hvor stort agregat jeg trenger for å kunne spille med 4X15" pa høytallere og crown xti 2000

terrox

Medlem
22 Sep 2010
158
0
0
lunnarn skrev:
vil tro du greier deg fint med et på 3kw :)
ok :p jeg har hørt at det jeg har var stort nukk men testa i går og det var alt for lite :p, vet ikke hvor stort det er men går ut og sjekker nå :)

kjell-erik

Medlem
10 Jan 2011
169
0
0
hei

viss du sjekker på crown sin hjemmeside kor mye den faktisk trekker fra strøm nette også sjekker du kor mye resten du skal ha koblet til trekker,du har vell gjerne ett mixebord å noe stesj koblet til også så sjekker du kor mye alt trekker totalt så går du for ett aggregat som har ca 500w mer uteffekt enn dette så går det nok kjempe fint. har selv veldi god erfaring honda aggregat men de koster endel men kvaliteten virker helt super.. lykke til:-D

terrox

Medlem
22 Sep 2010
158
0
0
heh jeg sjønnte ikke så mye av det som er på crown sia, men hvis noen hadde funnet det ut for meg hadde det vært kanll :p skal bruke Crown xti2000 og en numark dm2000x mixser og en laptopp

terrox

Medlem
22 Sep 2010
158
0
0
heh jeg sjønnte ikke så mye av det som er på crown sia, men hvis noen hadde funnet det ut for meg hadde det vært kanll :p skal bruke Crown xti2000 og en numark dm2000x mixser og en laptopp

Ostemannen

Medlem
25 Okt 2009
15.748
0
36
Aggregatet er nok litt for lite ja. Se om der finnes noen aggregatutleiere i nærheten. Da kan du spørre de som de kan finne et aggregat som passer. Og få testet det. Kanskje de har demo/brukte aggregater som er nedsatt pris.