Oversikt: Blu-Ray Demo Sekvenser

vdv

Medlem
1 Mai 2011
132
0
0
Vet ikke om det ble sagt tidligere:

Bass test:

Sluttscenen i Salt hvor den store hvite bygningen blir sprengt ved siden av elven. Skikkelig risting!

harman/kardon

Medlem
25 Apr 2005
43.993
0
0
37
Nord-Trøndelag
Resident Evil " Afterlife "

Demo for hva Bass angår og ellers et jævlig bra lydspor :-D

Kan ikke fatte jeg glemte og nevne denne da jeg listet opp.

Resident Evil " Afterlife " :-D

Så den igjen i kveld som en avsluttning før en begynner på div julefilmer.

Bass som presser på det høytalere makter og produsere, og det som kommer er sikkelig kontant bass :-D

Et surroundspor i toppklassen :)

Og denne filmen skal være rimelig god i 3D format :D Hmm, noe som sier meg at jeg kansje bør oppgradere den fra 2D til 3D :D

harman/kardon

Medlem
25 Apr 2005
43.993
0
0
37
Nord-Trøndelag
Flageborg skrev:
Scenen i klasserommet...., men de fleste merker nok ingenting under avhøret ;)
Kan stemme det. Var enten da eller når det var noen guttunger som prøvde seg

Edit: Jo, det var klasserommet. Måtte bare tenke over alle de rå lydopplevelsene fra filmen :D

harman/kardon

Medlem
25 Apr 2005
43.993
0
0
37
Nord-Trøndelag
Svett etter et gjennsyn med : A Good Day to Die Hard ( die hard 5 )

Skjelden og ha såpass til liv i hjemmekinoen :D

Hefig lyd. Smell med sikkelig attak i.

Og LFE bruk som gjør at en må sjekke om volumet enda står på samme nivå som en startet på.
For ikke og glemme at det er Rikelig med bruk av Dypbass.

I bunn og grunn er det vel det ultimate Action sporet :)

saar

Medlem
8 Sep 2011
2.661
0
36
Egersund
image.jpg

Vis noen er ute etter en film med mye trøkk og heftig bass så kan jeg anbefale denne. Her smeller det heftig stort sett under hele filmen.

saar

Medlem
8 Sep 2011
2.661
0
36
Egersund
image.jpg

Sinnsykt rått lyspor på denne, faktisk noe av det beste jeg har hørt. Mye god dialog som plutselig smeller til noe enormt.
forøvrig en meget god tarantino film som vanlig.
bilde også veldig bra

Ultima

Medlem
28 Mar 2007
3.503
0
0
Vis vedlegget 111997

Vis noen er ute etter en film med mye trøkk og heftig bass så kan jeg anbefale denne. Her smeller det heftig stort sett under hele filmen.
Ikke bare bass, men svært god lydmiks på denne filmen. Demomateriale de luxe.
Vil også legge til scifi filmen Elysum. Så den her forleden - og der var bassen bare følbar i enkelte sekvenser. Man så suben arbeidet på høygir. Meget bra lyd på denne filmen.

saar

Medlem
8 Sep 2011
2.661
0
36
Egersund
Ikke bare bass, men svært god lydmiks på denne filmen. Demomateriale de luxe.
Vil også legge til scifi filmen Elysum. Så den her forleden - og der var bassen bare følbar i enkelte sekvenser. Man så suben arbeidet på høygir. Meget bra lyd på denne filmen.
enig med begge disse ja, demomaterial.
etter å ha sett ghost protocol igår så må denne også nevnes, utrolig bra lyd, mye bra detaljer i lydbilde. Og så smeller den noe vanvittig på et par scener. Spesielt når bygningen i kreml går i lufta, og når de blir angrepet i bilen da skvatt jeg godt. Og slutten med viftene i sjakten!!!og ikke minst sandstormen

Vedlegg

saar

Medlem
8 Sep 2011
2.661
0
36
Egersund
Skyfall har en del frekke scener som rister godt hos meg i alle fall. Til tider litt masete og uryddig lydspor, men trøkk er det i massevis.
Den står klar i hylla!har ikke sett den i kinoen enda så det gleder jeg meg til, har lest mye bra om denne inne på avsforum