Onkyo TX-SR608 mangler lyd

Snire

Medlem
25 Aug 2006
51
0
0
Har akkurat satt opp denne. Kalibrert med mikrofon, detektert front, senter, surround og sub høyttaler. Lyd i alle ved test, men mangler surround og senter høyttalerene når jeg skal se film. Kun lyd i front og sub.
Har prøvd meg fram med forskjellige innstillinger, lest i den kloke boken, men jeg er frustrert. Får ikke lyd i surr og senter.
Kan noen være så snill og hjelpe meg med dette.

Snire

Medlem
25 Aug 2006
51
0
0
Snire skrev:
Har akkurat satt opp denne. Kalibrert med mikrofon, detektert front, senter, surround og sub høyttaler. Lyd i alle ved test, men mangler surround og senter høyttalerene når jeg skal se film. Kun lyd i front og sub.
Har prøvd meg fram med forskjellige innstillinger, lest i den kloke boken, men jeg er frustrert. Får ikke lyd i surr og senter.
Kan noen være så snill og hjelpe meg med dette.
Fant ut av det selv.
Jeg måtte kjøre lyden over en egen dig. optisk kabel. Flerkanal er nok ikke støttet over hdmi.

txd1979

Medlem
2 Apr 2008
261
0
0
Snire skrev:
Fant ut av det selv.
Jeg måtte kjøre lyden over en egen dig. optisk kabel. Flerkanal er nok ikke støttet over hdmi.
Det skal funke fint med bare HDMI også. Er det Blu-Ray spiller du spiller av fra?

PunkBuster

Medlem
7 Jan 2011
204
0
0
Har kjørt lyd fra PC via Radeon skjermkort ut til min Onkyo 508. Måtte da aktivere ATI-kortet som primær lyddriver, og sette receiveren på riktig inngang, så ble det lyd. Det kan jo hende lydkortet i MACen din ikke støtter flerkanals lyd?