Onkyo tx-nr616 vil ikke skru seg på m/fjernkontroll

grammasta

Medlem
2 Feb 2012
93
0
0
Ser på Onkyo sitt forum at andre også sliter med dette. Receiveren vil rett og slett ikke skru seg på med fjerkontrollen. Må bort og trykke på knappen på receiver for å skru den på. Fant ikke ut om det faktisk har kommet en fiks for dette. Noen som har vært borti det samme eller vet om en løsning på problemet ? Kjørte firmware update etter at jeg koblet den opp, dette burde vel være den nyeste ?

thenuts

Medlem
28 Nov 2011
674
0
0
Prøvd "mobilkameratrikset" for å se om fjernkontrollen sender ut ir-signal når du trykker på "standby-knappen" på fjerkontroll?

Øyvind

grammasta

Medlem
2 Feb 2012
93
0
0
thenuts skrev:
Prøvd "mobilkameratrikset" for å se om fjernkontrollen sender ut ir-signal når du trykker på "standby-knappen" på fjerkontroll?

Øyvind
Nei, har ikke det. Hvordan da tenker du ?

Ser på onkyo sitt forum at det er en firmware update som visstnok bare er tilgjengelig gjennom usb update, ikke direkte til receiver med kablet nett som jeg gjorde med da jeg fikk den. Får håpe at den fikser saken.

grammasta

Medlem
2 Feb 2012
93
0
0
Fikk sving på den selv før siste firmware oppdatering jeg gjorde. Er 110% sikker på at jeg prøvde alt på fjernkontrollen hvertfall, så hva som kan ha vært feil er jeg ikke sikker på. Nyeste oppdatering kun tilgjengling med usb, ikke nettverk. Må jeg bare få til oppsettet av Harmony One :)