Onkyo 608 - 2495,-

laerkal

Medlem
5 Okt 2008
108
0
0
samme pris i butikken

Er faktisk samme pris i butikken... Ihvertfall på min lokale Elkjøp her i Trondheim. Står en stor stabel av de i butikken!

BKaz

Medlem
4 Jul 2006
411
0
0
g-h skrev:
Onkyo 607 får du jo for 2495,- også, og det er vel allment kjent at 607 er en "tanke" bedre enn 608 :)

Keh? Hva er det som gjør den gamle bedre, da? :-?

BKaz

Medlem
4 Jul 2006
411
0
0
Forøvrig er det angivelig tomt i nettbutikken allerede, og det samme med (nesten) alle andre butikker, skal man tro elkop.no rett. Har noen gjort en tabbe her, mon tro???

ronhof

Medlem
16 Sep 2010
6
0
0
Klarte å sikre meg en i nettbutikken, men lurer fælt på hvilke høytalere og oppsett jeg skal bruke på denne. Valgets kvaler..

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.953
8
38
hmmm

Onkyo TX-SR607 AV Receiver review - Home Cinema reviews - TrustedReviews

Verdict

Try though we might, the TX-SR607 is hard to fault. It delivers the sort of sparkling sound quality you'd expect from a receiver costing a lot more, while the feature list is similarly impressive - the highlights being Dolby Pro Logic IIz (if you can accommodate the extra speakers of course) and the inclusion of six HDMI inputs. But if you're not already sold, then its ultra-simple user interface and all-round versatility should just about seal the deal. The 1080i upscaling limitation is the only thing that might make you think twice, but it's a minor chink in otherwise magnificent armour.

Onkyo TX-SR608 review - Home Cinema reviews - TrustedReviews

Verdict

The TX-SR608 is a wonderful AV receiver, packing in as many features as possible for a very alluring price. Any receiver that gives you six HDMI 1.4 inputs, myriad listening modes, video upscaling and THX Select2 Plus certification for under £450 is great value in our book – and that’s even before we’ve mentioned the fantastic sound quality, which may be smoother than previous Onkyo receivers but still deserves the utmost praise.

Lyd&bilde om 608:
"Konklusjon
HDMI 1.4 er tilsynelatende det eneste som skiller Onkyo TX-SR608 fra forgjengeren. Ikke at det gjør så mye, da forgjengeren var glimrende på alle måter. Receiveren er enkel i bruk, selv med sin simple oppsettmeny, og lydreturkanalen fungerer fint etter den er aktivert i menyen."

fayed

Medlem
27 Apr 2004
435
0
16
Var nettopp og henta meg en på Lefdal til den prisen. Åpningstilbud på Forus, men det tyder ikke på feilprising.

Liddell

Medlem
10 Jan 2007
381
0
0
Torstein47 skrev:
Klarer den å dra to stk Dali Concept 10 tror dere?

Den klarte ikke å dra mine JMLAB Electra 906 stativhøytalere, det synes jeg var veldig skuffende. Mulig det hadde gått med biamping, men jeg prøvde aldri det, den gikk rett i retur.

kamikaze-r

Medlem
10 Jan 2009
79
0
0
jeg er iallefall meget fornøyd med onkyoen... driver mine jbl northridge e100 fronter fint... har dog bi-ampet den da.. i tillegg drar den resten av høyttalerene... driver frontene mine like lett som den gamle hk avr7000, å den er jo ok kraftig...