Offisiell tråd for Onkyo`s nye **7 serie - med bl.a TX-SR607, TX-SR707, TX-NR807

bad_ip

Medlem
4 Des 2008
707
0
0
Spajderman skrev:
Er rimelig sikker på at jeg løste problemet nå! Og det var så enkelt som *trommevirvel* EN FIRMWAREOPPDATERING! Onkyo har tydeligvis bomma når de har satt balansen mellom forsterkerne når man kjører bi-amp (som jeg gjør). Må vente til i morgen når det ikke ligger folk og sover i naborommet for å få testa det skikkelig, men det høres unektelig lovende ut!! :mrgreen:

Litt surt at det skulle være en slik fillefeil når jeg har brukt timer av mitt liv på å forbanne både Onkyo og Elkjøp mens jeg bladde gjennom menyen ørtenhundreogatten ganger, men nå kjenner jeg iallefall recieveren inn og ut! :-|

Dette bi-amp problemet er vel skrevet endel om tidligere i tråden, og løste seg ved firmware oppdateringen. Så det stemmer nok ganske bra med det du beskriver.

curtiiis

Medlem
29 Aug 2009
100
0
0
Flere som har problemer med at lyden av og til ikke kommer når du starter reciveren? Fikk nu det problemet etter oppdatering av softwaren, er litt irriterende å måtte fram å slå den av og på for å få den i gang igjenn men da virker den.

Ellers prøvde jeg den oppskriften på å få spotify inn på reciveren, etter litt tull funka det veldig greit. Getting Spotify to work with DLNA, Tversity, Twonky etc « General Tech Ramblings Du må bare huske på å legge inn ip adressen til maskinen din i Internet Radio lista til reciveren for å få lyden ut i annlegget 8)