Offisiell tråd for Action! Model One

Bjørn S

Medlem
24 Nov 2003
174
0
0
skrivefeil

fekk mail ifrå projectiondesign der han måtte rette opp det han sa . kontrast nivået er nok øka20% frå 2500 så legg in sitat:Det hadde sneket seg inn en stygg skrivefeil i majlen min. 4200:1 er vel å ta litt hardt i, tenker jeg. Det skulle være ca. 3200:1 i kontrast med den modifikasjonen.
uansett fantastisk service frå desse gutta.
:D

PJ

Medlem
12 Jan 2003
168
0
0
Bjørns:

Hva må gjøres for å få denne opsjonen ? Ny bios eller må projen inn til dem ?

Arendal

Medlem
14 Feb 2003
11.288
0
0
Bjørn S. skrev:
Hadde gleden av å ha Anders fra Projectiondesign på besøk her tidligere i uka. Fikk testet Action model one. Må bare si at det så veldig bra ut. Har testet det meste av DLP'er inkl. NEC HT1000 og det er en glede å se at vi her i Norge har et firma som klarer å lage en projektor som absolutt kan matche de beste på markedet i denne klassen. Takk til Anders for hyggelig besøk!

Bjørn S.
Synes du den var mye bedre enn HT1000?

Er litt intressert i en Action kan man si 8)

Arendal

Medlem
14 Feb 2003
11.288
0
0
Står vifta helt stille når den står i "stand by"?

Er IR mottakeren følsom?

Hanspf

Medlem
11 Sep 2003
5.151
0
0
43
Vifta er helt stille i standby..plager i allefall ikke meg. IRen har jeg ikke fått testet enda..

Bjørn S

Medlem
24 Nov 2003
174
0
0
tak stativ

eg bruker universal stativet til sms men det passer ikkje perfekt. kjem ikkje mitt på pj.en. men går greit. kjem so langt bak på prosjektoren at det blir lite synlig.

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
44.845
65
48
41
www.avforum.no
...hehe, her på forumet må en bidra for å øke i gradene, og da snakket vi kvantitet, ikke kun kvalitet! :D

AVforum setter imidlertid pris på alle dine høyt kvalifiserte innlegg, Anders, det er tydelig du vet hva du driver med!

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
44.845
65
48
41
www.avforum.no
...for øvrig flytter jeg de innlegg som i det siste ikke kan sies å inneha tekniske elementer til en ny Action! tråd under pris -og produktjakt, slik at tråden forholder seg til tekniske elementer, som denne kategorien er tiltenkt!

Dimacruz

Medlem
17 Feb 2003
2.694
0
36
Jeg har fått min action nå men skuffelsen var stor da jeg så at det var en død pixel på den. tror det er det iallefall. Det er en liten hvit prikk på bildet som er synlig stort sett hele tiden. Noen ganger blinker den litt og forsvinner i noen sekunder før den kommer tilbake. Er dette normalt for en død pixel?

Spørsmålet er om jeg kan få byttet projectoren. Siden den er hvit så kan jeg vel det, eller må de hvite også være i senter av bildet 25% eller hva det var. Vil bare få bekreftet dette før jeg prøver å finne ut nøyaktig hvor den er.

Arendal

Medlem
14 Feb 2003
11.288
0
0
lygren skrev:
...for øvrig flytter jeg de innlegg som i det siste ikke kan sies å inneha tekniske elementer til en ny Action! tråd under pris -og produktjakt, slik at tråden forholder seg til tekniske elementer, som denne kategorien er tiltenkt!
Hvorfor ikke til generell chitchat?
Det er ikke mye pris å diskutere på denne projectoren :wink: