nytt basselement til b&w cm9

regalis

Medlem
18 Des 2010
15
0
0
hei. eg har fått to hull i ene basselementet mitt . og da må vell eg levere det inn og få byttet det .

hvor mye vil det koste og få byttet dette , noen som vet

ropheim

Medlem
16 Okt 2007
639
0
0
De er skrudd fast i front som mine CM8. De skifter du fint selv om du er litt fingernem. Bare bestill hos din lokale Hifiklubben butikk.

regalis

Medlem
18 Des 2010
15
0
0
hei . var det eg tenkte . men må mann ikke koble ledninger og greier . eller er det bare noe plugger

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.716
0
0
regalis skrev:
hei . var det eg tenkte . men må mann ikke koble ledninger og greier . eller er det bare noe plugger
Det er bare to kabler til elementet, så det fikser du garantert... bare koble det nye inn som det gamle :)

ropheim

Medlem
16 Okt 2007
639
0
0
regalis skrev:
De er koblet til med kabelsko. Bare trekk forsiktig av. Mener de er merket med + og - . + er som du sikkert vet rød.

skorob

Medlem
7 Sep 2003
22.683
0
0
B&W har relativt greie priser på element.. ville tippet 1200kr. vær glad du ikke har Dali ;). De har ofte stivere priser!

kriss66

Medlem
4 Aug 2009
3.948
0
0
skorob skrev:
B&W har relativt greie priser på element.. ville tippet 1200kr. vær glad du ikke har Dali ;). De har ofte stivere priser!
eller bare Dali har overpriset på Elementer? :mrgreen: jeg vil tro de har samme priser jeg. BW har jo veldig kompliserte bygge metoder på elementene sine.