NYHET: FOX CRIME! På Rikstv

Michaelsand

Medlem
28 Apr 2006
2.709
0
0
42
Fikk en sms om denne nyheten i dag. Her er link som dere kan lese selv: RiksTV - NYHET: FOX CRIME!

(Kopiert fra Rikstv sine sider)

Kanalen er tilgjengelig i RiksPakken, Månedskort og som Fritt Valg fra 21. mars 2011.

RiksPakken-abonnenter vil få tilgang til Fox Crime automatisk. Dersom du ikke får tilgang innen 21. mars må du gjøre et nytt kanalsøk (se din mottakers brukerveiledning).

Michaelsand

Medlem
28 Apr 2006
2.709
0
0
42
Jeg har funnet kanalen. Den sender, men det står bare: Kommer snart, og oppi høyre hjørne at det starter 21 mars.

Michaelsand

Medlem
28 Apr 2006
2.709
0
0
42
Jeg trodde at de skulle sende filmer og. Gikk inn på FOX sin hjemme side for Crime. Der reklamere de for Dexter, C.S.I.. Men her sender de gamle serier som folket er leie av. Pretender er den eneste jeg syns var ok. Håper at de forandre på ting. Ellers å er det nok ikke så mange som gidder å se på den tenker jeg.

Jeg er iallefall litt skuffet.

Petol

Medlem
9 Feb 2010
129
0
0
idag torsdag er Fox crime helt svart uten bilde, får opp info. og epg, men ikke noe bilde eller lyd. Noen andre som har merket noe, jeg tar inn senderen fra Kongsvinger.

classic46

Medlem
27 Aug 2009
6.093
7
38
Petol skrev:
idag torsdag er Fox crime helt svart uten bilde, får opp info. og epg, men ikke noe bilde eller lyd. Noen andre som har merket noe, jeg tar inn senderen fra Kongsvinger.
Bortsett fra at det er onsdag i dag...her er det både bilde og lyd....:)

Petol

Medlem
9 Feb 2010
129
0
0
classic46 skrev:
Bortsett fra at det er onsdag i dag...her er det både bilde og lyd....:)
He he, onsdag i dag ja, men ikke noe bilde på Fox crime som fungerte fint her i går. Ser at Fox crime skal ligge på kanal 14, men jeg fikk den på kanal 53?

classic46

Medlem
27 Aug 2009
6.093
7
38
Petol skrev:
He he, onsdag i dag ja, men ikke noe bilde på Fox crime som fungerte fint her i går. Ser at Fox crime skal ligge på kanal 14, men jeg fikk den på kanal 53?
Hos meg er den på 200....men har jo en del lokale kanaler...gjør et nytt kanalsøk :)