Nye utgivelser i Super Bit ??????

RoKo

Medlem
30 Des 2004
19.636
0
0
Riktig nok skal Superbit-versjonen i region 1-koding være ekstremt bra, men TENK hvor god den ville være i region 2 da...?

Jeg vil ha, jeg vil ha, jeg VIL ha...

tor rasmussen

Medlem
4 Des 2003
11.187
0
36
Linken jeg gav over er jo i PAL-utgave!!
Region 2 og 4, Europa og Australia er begge Pal 50Hz.

"Superbit - Fifth Element, The (223716)
This DVD is formatted for playback on PAL enabled systems."

RoKo

Medlem
30 Des 2004
19.636
0
0
Ja, men UTSOLGT.
Og det jeg skrev var "At det skal være så inn i hampen vanskelig å tilby en PAL-versjon i et noe større omfang (enn Australia) da?"

Prisen er heller ikke akkurat "lystig", så mitt spørsmål står fortsatt relativt ubesvart.

Det hjelper jo ikke akkurat at (så å si) kun ett nettsted tilbyr denne...

deepc0re

Medlem
29 Jul 2005
675
0
0
Fith element superbit (NTSC) er bra men jeg synes faktisk Vertical Limit superbiten imponerte mere.

tor rasmussen

Medlem
4 Des 2003
11.187
0
36
Den filmen som har imponert meg mest i superbitserien med tanke på sylskarpt bilde og nesten en hd-følelse er Men in Black 2.

Den kan jeg se bare for å nyte bildet om og om igjen.

gut_man

Medlem
18 Jan 2005
942
0
0
avforum.no
tor rasmussen skrev:
Den filmen som har imponert meg mest i superbitserien med tanke på sylskarpt bilde og nesten en hd-følelse er Men in Black 2.

Den kan jeg se bare for å nyte bildet om og om igjen.
Hmm, er egentilg ikke helt tilhenger av amerikansk crazy humor. Men hva ofrer man ikke for å få en referansefilm i hus. Har forøvrig endel superbit titler, og er relativt godt fornøyd med bildekvaliteten. Favoritten til nå er Fifth element sone 1. Et tips til en PAL film med referansekvalitet er: Jeg er ikke redd. Den har et fantastisk bilde, som setter projektoren din på prøve mht. fargegjengivelse, sortnivå, detaljgjengivelse! En kul film også, litt smal og italiensk, jeg likte den.

trommelom

Medlem
26 Apr 2005
417
0
0
40
Play

Vil man på Play.com finne utvalget de har av filmer med norsk tekst søker man bare på DVD Subtitles og skriver inn "norwegian"... Da vil man finne ut at Play har ca 1650 filmer med norsk tekst...

gut_man

Medlem
18 Jan 2005
942
0
0
avforum.no
Kjøpte Leon og Starship Troopers sone 1 fra Amazon.com. Leon hadde så som så bilde (det er da også en ganske gammel film), helt ok, men ikke referansekvalitet. Så tok da de ekstra scenene igjen for manglende briljans i bildet. Filmen var knall i utganspunktet, men med over 20min. ekstra spilletid ble den enda bedre! Skal se Starship Troopers i kveld! Har nå sett denne, og den har bildekvalitet i referanseklasse, på høyde med Vertical limit vil jeg påstå! Så er jo filmen ganske rå også :)

Mui27

Medlem
8 Okt 2005
333
0
0
Kan anbefale:
- Tears Of The Sun (m/Bruce Willis)
Denne har høy kvalitet, masse sort i jungelen.

Anbefaler ikke:
Crouching Tiger, Hidden Dragon
Skulle tro denne ble filmet fra lerretet :-( Styr unna!

Siste Star Wars III (2 disc utgave) har likebra kvalitet som en god superbit utgave. Så det er likegreit å kjøpe 2 disc utgaven.

ghost7

Medlem
23 Mar 2005
474
0
0
ghost7.tk
RoKo skrev:
Ja, men UTSOLGT.
Og det jeg skrev var "At det skal være så inn i hampen vanskelig å tilby en PAL-versjon i et noe større omfang (enn Australia) da?"

Prisen er heller ikke akkurat "lystig", så mitt spørsmål står fortsatt relativt ubesvart.

Det hjelper jo ikke akkurat at (så å si) kun ett nettsted tilbyr denne...
eg fant eg fant!

http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCREEN=item&item=32596
eller denne http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCREEN=item&item=5417
god jul!