Nye kinostoler

PureHifi

Aktiv
15 Aug 2011
1.198
102
63
sprengte budsjette under byggingen av rommet , så måtte gå for noe Fnky stoler som nå skal ut:)
kinobak.jpg

• Like
Reactions: Toroluf

balko

Medlem
3 Jun 2004
722
118
43
Vestfold
avforum.no
Har ikke erfaring med DreamScreen stolene.
Har sett på disse selv.

De ser jo ok ut. Litt usikker på om nakkestøtten kommer opp når de legges ned?
Er også usikker på om ryggen er lang nok..

Jeg har lik 3-seter som deg, fra Fnky. Billig, men ikke særlig bra eller god å sitte i. Altfor lav rygg for meg på 1,91 på strømpelessen! Savner også skikkelig nakkestøtte.

Har settt på disse, men de kommer fra USA, så det er kanskje vanskelig å få hit.

Følger tråden videre. Gi gjerne tilbakemelding når du har fått nye stoler i hus!

• Like
Reactions: Toroluf

Ak

Administrator
11 Des 2002
36.050
20
38
41
Stolene fra Dreamscreen har gått gjennom en lang utviklingsprosess med mange revisjoner. De første revisjonene, mange år tilbake, hadde ikke spesielt god kvalitet. Modellene som selges nå har blant annet tyske motorer og gjennomført høy kvalitet (mitt inntrykk). De kan med andre ord ikke sammenlignes med det som leveres fra FKNY (uten å rakke ned på FKNY).

PureHifi

Aktiv
15 Aug 2011
1.198
102
63
FNKY er vel greit nok sett i sammenheng med pris, og med sprengt budsjett kunne jeg levd med di en stund. men sitter mye bedre i det enkle dreamscreen stolene i bakerste rekke, så forventer nok di elektriske skal vær bra. men hadde vert greit med en review fra noen som har disse i kinoen før kjøp.