Nye høyttalere til max 4500kr

F0rezt

Medlem
26 Okt 2009
42
0
0
Steinbekkhaugen skrev:
Hva har du som skal drive høytalerne?
Gulvstående du helst ønsker?

har mest lyst på gulvstående ja! jeg har bare en gammel Denon avr-1603 som receiver.

F0rezt

Medlem
26 Okt 2009
42
0
0

ElDuce

Medlem
9 Des 2009
2.898
0
0
F0rezt skrev:
takker for svar, men tror du ikke Denon'en klarer yamaha ns-555???

Har jeg forstått de rett kan Yamaha høytalerne der være litt tungdrevne:-|
Men når har jeg ingen erfaring med Denon'en din da så...

F0rezt

Medlem
26 Okt 2009
42
0
0
takk for kjapt svar!

disse så jo veldig fine ut leste også den testen om de på lyd og bilde og der fikk de jo skryt! jeg får tenke litt å se hva det blir...
kom gjerne med flere alternativer!

Niels Nielsen

Medlem
28 Jun 2003
24.452
0
0
Om du er interessert i noen høyttalere der virkelig spiller MUSIKK ligger der et sett Audio Note AX TWO på hifisentralens bruktbørs til 3K, virkelig et kupp. Du vil elske disse, og aldrig selge de....

ElDuce

Medlem
9 Des 2009
2.898
0
0

F0rezt

Medlem
26 Okt 2009
42
0
0
Niels Nielsen skrev:
Om du er interessert i noen høyttalere der virkelig spiller MUSIKK ligger der et sett Audio Note AX TWO på hifisentralens bruktbørs til 3K, virkelig et kupp. Du vil elske disse, og aldrig selge de....
disse er vel bokhøyttalere!? har mest lyst på gulvhøyttalere i og med at jeg liker å ha litt høy lyd når jeg ser på film osv.
men takk for svar.

ElDuce

Medlem
9 Des 2009
2.898
0
0
F0rezt skrev:
trenger jeg en subwoofer til disse tro??? (noe jeg ikke har penger til)

Skader vell aldri, men om det er nødvendig tviler jeg på sålenge forsterker frambringer litt krefter;)

F0rezt

Medlem
26 Okt 2009
42
0
0
ElDuce skrev:
Skader vell aldri, men om det er nødvendig tviler jeg på sålenge forsterker frambringer litt krefter;)
takk for svar, måtte ha ventet en stund hvis jeg måtte ha hatt sub i tillegg!

ElDuce

Medlem
9 Des 2009
2.898
0
0
F0rezt skrev:
takk for svar, måtte ha ventet en stund hvis jeg måtte ha hatt sub i tillegg!

De gjør ikke noe:)
Verdt å legge pengene en har i noen gode fronter, og heller bygge på etterhvert som lommeboken tilsier det:mrgreen:

F0rezt

Medlem
26 Okt 2009
42
0
0
nei jeg bor ikke i rogaland... men lurte på en ting til: har nå paradigm monitor 5 og lurer på om jeg merker noe forskjell fra disse og Dynavoice m-65 ex???

F0rezt

Medlem
26 Okt 2009
42
0
0
Steinbekkhaugen skrev:
Hmmm....trodde jeg hadde skrevet ned Jamo også......de fikk jo kjempeskryt i Hjemmekino....
ok, jeg fikk endel mer alternativer enn jeg trodde, jeg får tenke litt da...

ElDuce

Medlem
9 Des 2009
2.898
0
0
Steinbekkhaugen skrev:
Hmmm....trodde jeg hadde skrevet ned Jamo også......de fikk jo kjempeskryt i Hjemmekino....

Jeg personlig har kjempesans for Jamo:-D
alltid vært litt outsider blandt de store, men sort sett med gode komponenter, god lydkvalitet og solid byggekvalitet8)