Steinbekkhaugen skrev:Hva har du som skal drive høytalerne?
Gulvstående du helst ønsker?
takker for svar, men tror du ikke Denon'en klarer yamaha ns-555???Steinbekkhaugen skrev:Kan vel kanskje sjekke ut Dali Concept 6
DALI Concept 6 Høyttalere | Hi-Fi Klubben
Surround har jo også noen du kan sjekke.....f.eks. Dynavoice Def. DF-5 , Walnut Dynavoice | Surround.no - Høyttaler spesialisten
Du bør vel uansett finne noen som er lettdrevne hvis du fortsatt skal bruke Denon'en din....
Lsound har jo Klipsch RF-52 til rett under 5500,-
F0rezt skrev:takker for svar, men tror du ikke Denon'en klarer yamaha ns-555???
F0rezt skrev:takk for kjapt svar!
disse så jo veldig fine ut leste også den testen om de på lyd og bilde og der fikk de jo skryt! jeg får tenke litt å se hva det blir...
kom gjerne med flere alternativer!
disse er vel bokhøyttalere!? har mest lyst på gulvhøyttalere i og med at jeg liker å ha litt høy lyd når jeg ser på film osv.Niels Nielsen skrev:Om du er interessert i noen høyttalere der virkelig spiller MUSIKK ligger der et sett Audio Note AX TWO på hifisentralens bruktbørs til 3K, virkelig et kupp. Du vil elske disse, og aldrig selge de....
trenger jeg en subwoofer til disse tro??? (noe jeg ikke har penger til)B&W'Eier skrev:Dynavoice M-65 EX er jo et alternativ du burde titte på.![]()
F0rezt skrev:trenger jeg en subwoofer til disse tro??? (noe jeg ikke har penger til)
takk for svar, måtte ha ventet en stund hvis jeg måtte ha hatt sub i tillegg!ElDuce skrev:Skader vell aldri, men om det er nødvendig tviler jeg på sålenge forsterker frambringer litt krefter![]()
F0rezt skrev:takk for svar, måtte ha ventet en stund hvis jeg måtte ha hatt sub i tillegg!
ElDuce skrev:
B&W'Eier skrev:Dynavoice M-65 EX er jo et alternativ du burde titte på.![]()
ok, jeg fikk endel mer alternativer enn jeg trodde, jeg får tenke litt da...Steinbekkhaugen skrev:Hmmm....trodde jeg hadde skrevet ned Jamo også......de fikk jo kjempeskryt i Hjemmekino....
Steinbekkhaugen skrev:Hmmm....trodde jeg hadde skrevet ned Jamo også......de fikk jo kjempeskryt i Hjemmekino....