NY SHOOT-OUT.....

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.149
88
48
41
www.avforum.no
Ja, det holder! Det er selvsagt også greit at du bestiller for kamerater etc. Det står jo antall på kvitteringen, så det er "no problemo", Gunnar!

Velkommen skal dere være! :D

skofus

Medlem
9 Sep 2003
243
0
0
Hva skal dere vise fra Euro1080?

Jeg jobber med SD sattelitt mottakelse i disse fiberprosjektene på sørlandet.. så jeg kan dumpe endel matriale på min bærbare å ta med for test hvis det er interessant. Må bare få smekka opp en disk på taket på jobb og dumpe over IP til en linux burk.

sko

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.149
88
48
41
www.avforum.no
Hei!

De skal etter planen møte med egen satelittbil, så jeg tror det skal være i orden... Takker uansett for tilbudet, og viser det seg at noe ikke går etter planen, sender vi deg en PM!

skofus

Medlem
9 Sep 2003
243
0
0
lygren skrev:
Hei!

De skal etter planen møte med egen satelittbil, så jeg tror det skal være i orden... Takker uansett for tilbudet, og viser det seg at noe ikke går etter planen, sender vi deg en PM!
ok, kunne det vært en ide å teste 720p60 ? Det ligger noen IMAX filmede HD 60fps Progressive klipp på nettet.. Sinnsyk bildekvalitet.. Hadde vært snacksent å se dette på en CRT eller LCOS prosjektør..

barelurer

Medlem
27 Des 2003
327
0
0
lygren skrev:
Alle står som behandles, det er OK! Din billettbestilling er registrert og klar, bare å skrive ut kvitteringen! Velkommen skal du være! :D
Hvordan får jeg printet ut kviteringen? og hvilken side skal jeg printe ut?

jfinneru

Medlem
27 Jul 2003
16.250
0
36
49
barelurer skrev:
lygren skrev:
Alle står som behandles, det er OK! Din billettbestilling er registrert og klar, bare å skrive ut kvitteringen! Velkommen skal du være! :D
Hvordan får jeg printet ut kviteringen? og hvilken side skal jeg printe ut?
du logger deg inn, trykker på tidligere ordre og printer siden

Wes

Medlem
4 Apr 2003
425
0
0
Hvordan har responsen vært på dette glimrende tilbudet? Skulle tro at disse bilettene ble revet bort på kort tid!

Må få legge til at jeg virkelig gleder meg til lørdag :)

- Wes

MrG

Medlem
26 Jul 2003
537
0
0
Skandale!!

Enten har jeg glemt passordet til å logge på projectorsymposium siden eller er noe skikkelig gærnt!! Siden sender ihvertfall ikke passordet på mail og jeg får ikke skrevet ut kvitteringen!!

JEG SKAL INN I MORGEN om jeg så må ta løpefart :lol:

Satser på at det ordner seg på et vis, utskrift fra konto etc?

MrG

MrG

Medlem
26 Jul 2003
537
0
0
Det er ikke linken som er problemet, greit jeg hadde en skriveleif.

Jeg får ikke loggen inn :?

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.149
88
48
41
www.avforum.no
Det viser seg at serveren ikke sender ut mail, så jeg tar med hele listen med påmeldte i morgen, så dere KOMMER INN!!

Da ses vi i morgen tidlig folkens!

Magnera

Medlem
29 Des 2003
2.501
0
0
34
Dere får kose dere! Så skal jeg sitte her å passe på leiren imens! Just in case liksom...(bare litt bitter) :x