Ny receiver på vei inn.

homecinema

Medlem
18 Nov 2005
8.011
5
38
50
Ny bildesjef på plass i taket :) Det ble JVC x500 og den fikk en proff runde med kalibrering i går kveld så da er den optimal!

homecinema

Medlem
18 Nov 2005
8.011
5
38
50
Veldig få oppdateringer her 😜 Skjerping 🤣
Nye komponenter er Hegel HD30. Den har jeg siklet på i flere år og nå stikker den opp på finn til en mye hyggeligere pris enn 39'

Vedlegg

9 Jun 2019
465
56
28
Merket du forskjell på Audioquest sin strømkabel. Jeg hører til tider stor forskjell på kabler, men ikke hele tiden. Det kommer veldig på hvilken system du har. Men jeg har hadd veldig lite suksess med strømkabler. Prøvde en Supra strømkabel for ett par år siden. Ingen lyd forskjell. Men RCA kabler, høyttallere kabler derimot stor forskjell som sagt på noen system, noen ikke. Også på enkelte digital kabler også. Audioquest Vodka optisk digital kabel er fantstisk .Men som sagt lurer litt på AQ sine strøm kabler. Er det verdt det?

homecinema

Medlem
18 Nov 2005
8.011
5
38
50
Merket du forskjell på Audioquest sin strømkabel. Jeg hører til tider stor forskjell på kabler, men ikke hele tiden. Det kommer veldig på hvilken system du har. Men jeg har hadd veldig lite suksess med strømkabler. Prøvde en Supra strømkabel for ett par år siden. Ingen lyd forskjell. Men RCA kabler, høyttallere kabler derimot stor forskjell som sagt på noen system, noen ikke. Også på enkelte digital kabler også. Audioquest Vodka optisk digital kabel er fantstisk .Men som sagt lurer litt på AQ sine strøm kabler. Er det verdt det?
Nei, har ikke testet veldig mye heller mot andre kabler. Jeg har kablene i Isotek Curvos Evo3 så jeg vil ikke tro det blir stor forskjell på strømkablene. Andre kabler derimot er det forskjell på ja.