Ny og lovende Scifi serie: Terra Nova

aleksander8

Medlem
19 Feb 2007
8.434
0
0
www.wuudiy.blogspot.com
Sakset fra wikipedia:

The show begins in the year 2149, a time when all life on planet Earth is threatened with extinction (suggested in trailers to be due to dwindling worldwide air quality and overpopulation). In an effort to save the human race, scientists develop a time machine allowing people to travel 85 million years back in time to the middle of the Cretaceous period of prehistoric Earth. The Shannon family (father Jim, his wife Elisabeth, and their three children Josh, Maddy and Zoe) join the tenth pilgrimage of settlers to Terra Nova, the first human colony on the other side of the temporal doorway. However, they are unaware that the colony is in the middle of a group of carnivorous dinosaurs.

Første episode går på amerikansk TV i morgen Mandag, blir spennende å se. :grin:

Med navn som Steven Speilberg og Brannon Braga så kan vel ikke dette slå feil eller?

GS-AAS

Medlem
25 Mai 2009
849
0
0
aleksander8 skrev:
Sakset fra wikipedia:

The show begins in the year 2149, a time when all life on planet Earth is threatened with extinction (suggested in trailers to be due to dwindling worldwide air quality and overpopulation). In an effort to save the human race, scientists develop a time machine allowing people to travel 85 million years back in time to the middle of the Cretaceous period of prehistoric Earth. The Shannon family (father Jim, his wife Elisabeth, and their three children Josh, Maddy and Zoe) join the tenth pilgrimage of settlers to Terra Nova, the first human colony on the other side of the temporal doorway. However, they are unaware that the colony is in the middle of a group of carnivorous dinosaurs.

Første episode går på amerikansk TV i morgen Mandag, blir spennende å se. :grin:

Med navn som Steven Speilberg og Brannon Braga så kan vel ikke dette slå feil eller?
Ser mer intéressant ut enn Falling Skies hvertfall, men animasjonene var jo helt forferdelig.

aleksander8

Medlem
19 Feb 2007
8.434
0
0
www.wuudiy.blogspot.com
GS-AAS skrev:
Ser mer intéressant ut enn Falling Skies hvertfall, men animasjonene var jo helt forferdelig.
interressant at du nevner animasjonene, piloten skulle visstnok vises i juni men ble utsatt til nå fordi effektene krevde lang tid i postproduksjonen.
blir interressant å se hvordan sluttproduktet ser ut.

GS-AAS

Medlem
25 Mai 2009
849
0
0
Var bare denne jeg så, men da satser jeg på at sluttproduktet blir bedre! Ser også at denne er fra mai.

[YOUTUBE]X6aNEIZwPFc&feature=relmfu[/YOUTUBE]

eXa

Medlem
19 Jun 2004
7.272
0
36
36
Tøft, en dinosaur serie :mrgreen: skal sjekke ut den.

mackanzocz

Medlem
11 Sep 2005
3.298
2
38
Får vibbar av Avatar och Lost när jag såg trailern. Beror nog mest på skådespelaren (Stephen Lang) men ändå. 2-timmars premiär på FOX i kväll.

Noose

Medlem
26 Jul 2005
3.452
0
0
avforum.no
ja det er ett fint verktøy, da jeg følger med på endel serier "over there" og det går fort i surr når de sendes. I tillegg legger man inn tidssone, så serier som går på søndager blir "vist" på mandager. Da er de ute på nettet :)

trondmm

Medlem
2 Mar 2007
8.591
2
38
Jeg synes vel strengt tatt Terra Nova ser utrolig cheesy ut. Men, jeg regner med å ta en titt på de tre-fire første episodene i hvert fall. Det kan jo hende serien fungerer allikevel.

mackanzocz

Medlem
11 Sep 2005
3.298
2
38
Noose skrev:
ja det er ett fint verktøy, da jeg følger med på endel serier "over there" og det går fort i surr når de sendes. I tillegg legger man inn tidssone, så serier som går på søndager blir "vist" på mandager. Da er de ute på nettet :)
Har hittils använt tv.com sin kalender med samma funktioner, men den är mer rörig än den du hade. Same shit, men väldigt different wrapping.