Ny kino under bygging. Nærma seg ferdigstilling..

Electra

Medlem
13 Feb 2004
8.904
19
38
7.2 ja Tor. Hadde 9.2 før, men det ga meg lite sidan surround back blir for lave sidan eg har skråtak. Muligens eg skal teste igjen.

Veit ikkje om eg tørr å ha deg på besøk Tommy.. ;-)

Electra

Medlem
13 Feb 2004
8.904
19
38
Det synst eg ja Tommy. Det var likso ikkje ein slek "wow" effekt med ein gang, men etter noko dagar med lytting så er ikkje det tvil om at dei er bedre på alle punktar.

tralltrall

Medlem
9 Jun 2004
5.404
12
38
45
Oslo
Wow....dette ser skikkelig bra ut. Det er vel neppe noe problem med å få levert nok krefter i det oppsettet her. Gratulerer :)

Electra

Medlem
13 Feb 2004
8.904
19
38
Hvordan suns du Swans senteren gjør seg sammen med Klipsch?
Litt seint men..
Synst det fungerte meget bra igrunn. Muligens pga eg brukte som regel DSP program med klipsch front precense.

Får vell få litt liv i den her tråden igjen sidan den nye platformen er meget bra. Den her kinoen er nedlagt no men driver å bygger ny i kjellaren.
Skal få posta nokon bilder asap. :)

• Like
Reactions: Administrator

Torolan

Medlem
20 Nov 2008
13.832
63
48
Litt seint men..
Synst det fungerte meget bra igrunn. Muligens pga eg brukte som regel DSP program med klipsch front precense.

Får vell få litt liv i den her tråden igjen sidan den nye platformen er meget bra. Den her kinoen er nedlagt no men driver å bygger ny i kjellaren.
Skal få posta nokon bilder asap. :)
Ja nå får du holde oss oppdatert om den nye kinoen din Stian :)

Og så har jeg en mistanke om at du bør endre overskriften i tråden din nå ( Mc501 ):ROFLMAO:

Electra

Medlem
13 Feb 2004
8.904
19
38
Kvifor tenka vanskeligt når ein kan gjera det enkelt. Kubba kun ein 2x4 mellom dragarane og båra hol til røyret og kabelen😊

Electra

Medlem
13 Feb 2004
8.904
19
38
Kva ha folk nytta seg av tilkoblingspunkt i taket før Atmos.
Eg har jo 3x8 dragara. Planen er lydbøylar, lekter, eit lag med fermacell og eit lag med gips pga fermacell må vell heilsparklast?
Men om eg da setter opp veggboksen no på eksisterandes bjelkar, så vil jo veggboksen forsvinne langt oppi og punktere lyddempinga?
Tips?

Electra

Medlem
13 Feb 2004
8.904
19
38
Fra dagens økt. Står kun igjen å trekke hdmi til projektor no.. xlr var eit hel.... å trekka.
Måtte til slutt trekka k-røyret for å tilpasse lengden, forså å dra ut igjen k-røyret å ta det ut å plenen for å strekke det heilt ut. Deretter trekke xlr. Forså å ta det inn igjen i kinoen å trekke det i stendarane..

Vedlegg