Nvidia Shield + HBO Nordic ?

Wulfgari

Medlem
8 Mai 2012
208
12
18
Hei, som kanskje mange andre gleder jeg med til siste sesong av Game of Thrones, også er jeg straks ferdig med hjemmekino. Og i den forbindelse prøver jeg å finne den beste platformen for å streame HBO Nordic. Er Nvidia Shield et godt alternativ ? Vet HBO er veldig treg på app fronten, så har Nvidia sheild støtte for ihvertfall 5.1 eller 7.1 lyd i HBO Nordic ? Atmos er vel kun Netflix som har foreløpig ? Støtter Nvidia sheild eventuelt atmos ?

Wulfgari

Saarg

Medlem
3 Apr 2007
639
10
18
Problemet er nok ikke Shield. Den takler det meste.
HBO Nordic har ingen app for Android tv, så du må nok bruke caste-funksjonen i Shield. Er det noe jeg har hatt problemer med så er det HBO og casting. Når det først spiller så går det greit, men det har ofte vært feilmeldinger når neste episode starter. Da er det ofte en må tømme cache til chromcast-appen og restarte telefon/nettbrett en bruker hbo appen fra og shield i noen tilfeller.

Testet lyd og det er Dolby digital+ i 7.1 i følge min yamaha her.

Sist redigert:

Bedda

Medlem
17 Jan 2004
910
0
16
41
Dette er feil. Shield har fått egen HBO app nå. Den fungerer utmerket

Saarg

Medlem
3 Apr 2007
639
10
18
Dette er feil. Shield har fått egen HBO app nå. Den fungerer utmerket
Jeg har alltid sett etter hbo nordic på play store og den har ikke dukket opp ved søk. Testet med Hbo Europe og det fungerer som du sier.
Er dette nylig det har skjedd at hbo nordic er det samme som hbo Europe?

Bedda

Medlem
17 Jan 2004
910
0
16
41
Jeg har alltid sett etter hbo nordic på play store og den har ikke dukket opp ved søk. Testet med Hbo Europe og det fungerer som du sier.
Er dette nylig det har skjedd at hbo nordic er det samme som hbo Europe?
Det vet jeg ikke. Men appen har vært noen mnd nå. Brukte å caste før med varierende hell

mogul

Medlem
13 Feb 2007
1.472
0
36
Hva synes dere om bildekvaliteten via HBO her? Synes det ikke blir noe bra bilde. Bedre bilde når jeg ser det på TV(LG) og HBO appen der..