NRK serie på 80-tallet...Noen som husker ?

OleM

Medlem
26 Jul 2003
11.823
0
0
trondmm skrev:
Trenger man å kjøpe den av noen på forumet, da? Dick Turpin er også gitt ut på DVD, og den koster bare £15 på Amazon UK.
Det er selvfølgelig et godt poeng.. :)

JAMES HOWLET

Medlem
9 Okt 2008
2.324
1
38
Hedmark
grise gutten

Snickers-is skrev:
Jeg tror jeg husker den sånn i det fjerne, men blant "related videos" fant jeg denne som minnet meg veldig om lørdagskveldende hjemme på gården da jeg var liten:

[YOUTUBE]rAZT6hb8-z0[/YOUTUBE]

var vel heller hennes "våpen" du så på, ikke det av metall

arvegutt

Medlem
9 Aug 2010
3
0
0
Skatten på sjørøverøya

Utrolig at ingen vet hvilken serie det her er snakk om! Serien du refererer til er mest sannsynlig skatten på sjørøverøya, eller "treasure island" som den opprinnelig heter. Den er basert på en roman av Robert Louis Stevenson. Det er ganske riktig at det var med en gutt som heter Jack. Tar jeg ikke feil heter han Hawkins til etternavn. Serien er laget av BBC en gang mellom 1975-77. Dette var virkelig en av de største favorittene for meg den gang

Otern

Medlem
22 Aug 2007
915
0
0
arvegutt skrev:
Utrolig at ingen vet hvilken serie det her er snakk om! Serien du refererer til er mest sannsynlig skatten på sjørøverøya, eller "treasure island" som den opprinnelig heter. Den er basert på en roman av Robert Louis Stevenson. Det er ganske riktig at det var med en gutt som heter Jack. Tar jeg ikke feil heter han Hawkins til etternavn. Serien er laget av BBC en gang mellom 1975-77. Dette var virkelig en av de største favorittene for meg den gang
Har du lest hele tråden?

zeezar

Medlem
31 Jan 2007
6.567
0
0
arvegutt skrev:
Vekommen til forumet!

leifeinar

Medlem
14 Jan 2008
1.304
0
36
Driver på og ser nå, sett 6 episoder. ikke like spennende som da jeg var 8. men artig uansett :)

skjønner godt at det er en serie man husker fra barndommen