Norsk tekst på Blu-ray fra Play

a7x

Medlem
4 Jan 2010
11
0
0
Pirates of the carribean?

Har pirates of the carribean filmene norsk undertekst? Tenker på de man kan kjøpe fra amazon..

multix

Medlem
14 Jan 2010
9
0
0
Kan i huske HDFreak? med tekst oplysning!!

Er nu startet op som BDLive.dk - Blu-ray film, artikler og anmeldelser og er helt sikker på at i også er velkommen:razz:

Tekst fra pressemeddelse:

Relancering af BDLive.dk
Efter flere måneders hårdt slid, har BDLive.dk åbnet op for en forbedret og pænere side. Folk kender nok mest siden, hvor man kan finde ud af om UK blu-ray har danske tekster eller ikke. Men nu tager de skridtet videre og lancere mere info, prissøgning, anmeldelser, artikler og nyheder. Og der mange flere features på vej.

Den største nyhed som er kommet, er at man kan oprette sig som bruger og derved hjælpe med at indtaste info og gøre siden til Danmarks største inden for blu-ray, samtidig med at man optjener point til at kunne ”købe” gavekort til køb af film, og senere hen vil der komme andre spændende ting at kunne bruge sine point på.

Af andre ting kan nævnes som er nyt:

Prisændringer: Hvor du kan følge med i prisændringer på alle film i sidens database.

Artikler og nyheder: Hvor du kan læse det seneste nye inden for blu-ray verden og hvor brugere i fremtiden kan indsende spændende nyheder til gavn for alle andre brugere.

Vi her på BDLive teamet håber i vil tage godt imod dette nye tiltag og design, og komme med ris og ros. Og selvfølgelig at hjælpe med at gøre BDLive.dk til Danmarks bedste blu-ray side.

Rotja

Medlem
24 Okt 2006
8.884
0
0
www.tjameg.com
Jeg kan i alle fall bekrefte at min Braveheart kjøpt på Play.com har norsk tekst om det skulle være tvil.
Labyrinth med David Bowie ser også ut til å ha norsk tekst basert på det jeg ser på baksiden av coveret.

dvdjan

Medlem
20 Des 2002
2.994
0
0
55
www.invelos.com
Aliens In The Attic, Surrogates, Family Guy Something, Something, Something Dark Side, Smokin Aces 1 og 2, The Taking Of Pelham 1 2 3 har alle Norsk tekst :)

Rotja

Medlem
24 Okt 2006
8.884
0
0
www.tjameg.com
2012 fra Play.com har norsk tekst.
13147717x.jpg

Settepotet

Medlem
3 Jan 2007
691
0
0
Fikk Pirates of the Caribbean - Curse of the Black Pearl i dag på Bluray fra Play.com

Og denne har IKKE norsk tekst, selv om produktsiden viste det når jeg bestilte.

Skuffet...

Nå er produktsiden oppdatert til korrekt tekst ser jeg. Trilogiboksen har derimot norsk tekst..

Denne disken har også kun Dolby Digital og PCM, og ikke DTS HD Master... :S Skal ikke forundre meg om denne har feil crop på scenene i den smia eller...

Xene

Medlem
11 Okt 2004
651
0
0
The Hangover, Tropic Thunder og Harry Potter - The half blood prince har Norsk Tekst

berger1971

Medlem
29 Apr 2010
6
0
0
Norsk tekst på Blu-ray fra Play.com

Hvis man velger "DVD subtitles" og skriver "norwegian" så får man opp alle DVD med norsk tekst. I venstre marg kan man velge "blu-ray". Da sitter man igjen med alle blu-ray med norsk tekst.:D

trondmm

Medlem
2 Mar 2007
8.589
2
38
berger1971 skrev:
Hvis man velger "DVD subtitles" og skriver "norwegian" så får man opp alle DVD med norsk tekst. I venstre marg kan man velge "blu-ray". Da sitter man igjen med alle blu-ray med norsk tekst.:D

Det er et godt tips, men det forutsetter at play.com har registrert riktig info. Det hender dessverre ofte at de ikke lister opp alle undertekstene som finnes på plata. Av og til hender det også at informasjonen på coveret er mangelfull, så det er ikke alltid så lett for Play.com (eller andre butikker) å føre opp rett informasjon.