Noen som vet om plateamper som er kraftige?

epifant

Medlem
22 Nov 2003
1.558
0
0
Hadde helt glemt Digmoda! 2- eller 3-kanals plateforsterker med ICEpower-moduler og innebygd DSP. 500W til bass, 500W til mid og 250W til diskant. Selges hos Madisound bl.a.

Ostemannen

Medlem
25 Okt 2009
15.748
0
36
epifant skrev:
Hadde helt glemt Digmoda! 2- eller 3-kanals plateforsterker med ICEpower-moduler og innebygd DSP. 500W til bass, 500W til mid og 250W til diskant. Selges hos Madisound bl.a.

Bra du nevnte denne med en gang da..... Er jo midt i blinken :mrgreen: Kanskje ikke kraftig nok, men det skal jeg finne ut.

Ostemannen

Medlem
25 Okt 2009
15.748
0
36
Soundfre@k skrev:
Men hvis du bruker miniDSP, kan du jo konfigurere filteret i denne?
Det funket ikke.

As for your question about the limiter, there isn't any. Please have a
look at the product concept page
(MiniDSP - Product Concept) to understand the
concept of plug-ins (MiniDSP - MiniDSP Pluggins)
You'll realize that none of the plug-ins currently have comp/limit.
Sendte de en mail i går kveld/natt, og hadde svar når jeg våknet. Raskt!! :mrgreen:

grim4ever

Medlem
15 Nov 2009
39
0
0
Kraftig plateamp

Hør med midgard audio:) Han hadde en 2kv i hver subb inne på messa i helga,fikk alt annet der inne til å låte pinlglete!

FredrikC

Medlem
20 Des 2008
4.534
0
0
PWR-DSP1 | miniDSP

Denne har vel alt du trenger?

2400W i 4ohm og innebygget DSP. Billigere enn å bygge med Hypex og standalone miniDSP vil jeg også tro.

edit: ser jeg ble slått på målstreken

kiskogl

Medlem
13 Feb 2009
1.880
0
0
Ostemannen skrev:
Den tror jeg er midt i blinken. Vil det kreve enormt mye kunnskap på forhånd om elektronikk? og hva er det som mangler i en slik modul?

Dersom jeg kjøper :
UcD2k - Hypex UcD module 2000Wrms - Europe Audio
SMPS3K - Hypex universal mains input Audio SMPS for UcD700 and UcD2K - Europe Audio
Supply-UcD2k - Hypex power supply for UcD 2k - Europe Audio
Du trenger ikke "power supply" når du kjører med SMPS. Den inneholder alt. Power supply trenger du kun dersom du skal kjøre med trafo.