Noen som vet om en RÅ universal kontroller?

_LarZen_

Medlem
8 Jun 2003
3.576
0
36
Vet at Philips har noe som er bra men det koster litt mer en det smaker. Noen som vet om noe artig? Må ha noe nytt å leke med :D

Ak

Administrator
11 Des 2002
38.947
4
38
39
Hvilken prisklasse er det snakk om?

Mvh

AK

_LarZen_

Medlem
8 Jun 2003
3.576
0
36
Sjekka på Hi-fi Centeret's side men fant ikke den kontrollen...noen som finner den?

rojohan

Medlem
17 Feb 2003
5.702
0
0
44
Innlegget kom opp 2 ganger, prøvde a slette det første men fekk det ikkje til :oops:

rojohan

Medlem
17 Feb 2003
5.702
0
0
44
Denne ser bra ut, og koster ca 100 pund.

HOLDAN 16-in-1 Remote Control Ref: HOL-URC1600

In today’s hi-tech world, everything is operated by remote control, the TV, VCR, DVD Player, Hi-Fi Etc. All supposed to make your life easier and faster. Rather than spending your time searching for the right remote, why not combine all your remotes in to one with the URC-1600 ? This touch screen, fully programmable learning remote is not only easy to use, it looks fantastic as well.
The URC-1600 will allow you to replace up to 16 individual remotes with one stylish handset. The backlit touch screen LCD display plus the rubber buttons for frequently used functions make the remote very user friendly. Once any device is selected, only the commands relative to that device are displayed, and if you wish, you can change the LCD layout ensuring total ease of use.

Spesifikasjoner :

*Controls up to 16 devices, including; TV, DVD Player,Satellite System, VCR etc.
*Compatible with virtually all makes and models - including Pace & Telewest
*Customiseable, large illuminated LCD touch screen display
Up to 56 buttons per device
*7 Rubber buttons for frequently used functions such as volume, channel, device selection
*Built in clock and calender
*Rechargeable
*Connect To Your PC Via The Optional ULC 2080 USB Cable

Her er link til produsentens side der det er fleire bilder og meir info :lol:

_LarZen_

Medlem
8 Jun 2003
3.576
0
36
Så ikke så dum ut den der...men har lyst på en litt mer fansy en da... Men dem er så dyre.

rojohan

Medlem
17 Feb 2003
5.702
0
0
44
Det koster å være kar veit du :wink:

syns no den var ganske fancy eg men

rojohan

Medlem
17 Feb 2003
5.702
0
0
44
Er DENNE fancy nok da _LarZen_ :?: :?: :!: :!:

klikk på bilde for ein liten guidet tur om kva den kan

rojohan

Medlem
17 Feb 2003
5.702
0
0
44
Fann ein pris HER på 272 dollar inkl. frakt,men veit ikkje om du får den billigere andre plasser. Må sei den frister veldig :lol: Sokkelen må du bestille utenom og koster ca. 60 dollar.

Burre

Medlem
20 Apr 2003
9.099
0
0
39
avforum.no
8990 var en ganske stiv pris..
har letet etter en bedre pris på denne ganske lenge, det beste jeg har funnet ny er denne: http://www.ecoustics.com/Home/Accessories/Remotes/Remote_Control_Reviews/

ellers så skal det visst gå fint å bruke den amerikanske versjonen, hvis man oppdaterer software èn gang, blir den lik. da trenger du også en annen strømadapter, som fins på biltema.

Kjøper man brukt, er det billigere på amazon og Ebay..

Arendal

Medlem
14 Feb 2003
11.288
0
0
Jeg sitter og vrir meg i stolen mens jeg venter på UPS.

Jeg bestilte en Pronto NEO ( TSU 500 ) fra http://www.letsautomate.com/10722.cfm? kl 15.00 i går og nå er den på vei til Arendal. Dro fra Gardemoen kl 07.56 i morges.

Den ser utrolig stilig ut og har akkurat de "hardbuttons" som jeg trenger og er selvsagt 100% konfigurerbar fra PC'en 8)

Jeg skal poste en review når jeg har testet den ut.

MVH
Frank

Arendal

Medlem
14 Feb 2003
11.288
0
0
Jeg fikk Pronto NEO i går fra England 22 timer etter at jeg bestilte den.
Det kaller jeg god service :lol:

Jeg har ikke fått testet den noe særlig enda, men førsteinntrykket er veldig bra. knappene er gode å trykke på, touch screen'en er passe følsom og fin. Lett lesbart display.

Det kommer en mer inngående review etter hvert.

PS. jeg betalte 1800,- ink frakt for den, ex mva.

MVH
Frank