Noen som har fått med seg at Pink Floyd kommer på spotify?

BoGGis

Medlem
30 Okt 2006
4.736
0
0
Ifølge itavisen må "wish you were here" spilles en million ganger og så blir hele biblioteket låst opp.

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
5.945
0
0
spiller igjennom den jeg og for å være snill mot folk som hører på han. gjør det ikke selv så :razz:

artur79

Medlem
17 Apr 2007
1.832
0
0
Kult, nettopp blitt hektet på Pink Floyd igjen. Mangler Led Z og Tool, så begynner Spotify å bli bra. :)

azzawaba

Medlem
19 Jun 2008
99
0
0
Eller gjør det på den enkle måte: skaffe seg Wimp. Der er alt av Pink Floyd right away - skulle bare mangle :)

americanFord

Medlem
13 Aug 2009
4.381
32
48
azzawaba skrev:
Eller gjør det på den enkle måte: skaffe seg Wimp. Der er alt av Pink Floyd right away - skulle bare mangle :)
Unnskyld meg, men hva er galt med spotify?

Forresten spiller jeg "Wish you where here (remastered) som bare rakkern nå! Når floyd er på spotify ser jeg ikke lenger noen grunn til å se meg rundt etter tilsavrende tjenester. God helg!

azzawaba

Medlem
19 Jun 2008
99
0
0
americanFord skrev:
Unnskyld meg, men hva er galt med spotify?

Forresten spiller jeg "Wish you where here (remastered) som bare rakkern nå! Når floyd er på spotify ser jeg ikke lenger noen grunn til å se meg rundt etter tilsavrende tjenester. God helg!

Ingenting galt med Spotify, jeg har både Spotify og Wimp. Det eneste jeg sier er at Wimp har vært flinke og hatt katalogen til Pink Floyd i lang tid. Jeg digger Wimp for anbefalinger og spillelister som ligger i Appen, redigert av norske musikkelsekere. Jeg digger Spotify for at de har et stort utvalg i underground musikk fra utlandet. Same same, but different. Og når Wimp kommer med FLAC til 200 kroner så kommer jeg til å abbonnere på det også! Jeg synes begge tjenestene er verdt hver en krone og vel så det :)
Ha en fin kveld med streaming Pink Floyd eller hva enn som står på musikkmenyen :)

Ultima

Medlem
28 Mar 2007
3.504
0
36
Si meg har dere ikke samlingen til Pink Floyd på LP, evt CD?
Nei å nei:)

Det er visse artister som bare spilles av fysisk.

zoso87

Medlem
13 Okt 2008
1.157
0
0
ullensaker
Ultima skrev:
Si meg har dere ikke samlingen til Pink Floyd på LP, evt CD?
Nei å nei:)

Det er visse artister som bare spilles av fysisk.

Jo har alle albumene til pink floyd på cd og noen på lp, men er så kjekt å kunne legge inn noen av sangene til pink floyd på noen av spillelistene på spotify :)

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.953
8
38
zoso87 skrev:
Hørte på relics i stad, så den ligger der :)

"Blind mann søker døv kone"

Så etter originalcoveret (sort-hvitt tegningen) under PF albumene....
Det er CD coverbilde som ligger på Spotify

HURRA!!