Noen som har erfaring Med desse?

daintysquire

Medlem
7 Jan 2012
90
0
0
Lurer på om noen har erfaring med Energy CF-70 høyttaleren, som er den største i CF serien? Har lest en god del og skjønt Energy ekke så kjent i norge akkurat, men utenlands ser dem ut til og få mye skryt (med tanke på pris) :)

Biring

Medlem
17 Sep 2009
754
0
16
Kongsberg
daintysquire skrev:
Lurer på om noen har erfaring med Energy CF-70 høyttaleren, som er den største i CF serien? Har lest en god del og skjønt Energy ekke så kjent i norge akkurat, men utenlands ser dem ut til og få mye skryt (med tanke på pris) :)
Jeg kjøpte lillebroren CF-50, og er veldig fornøyd! Klar og fin lyd med grei bass. Har ekstra sub som tar de nederste tonene. Synes det var bra at bassporten sitter foran, da de kan plaseres nærmere vegg. Lsound.no selger CF-70 nå til 3600,- pr par! Et kupp mener jeg:-D

daintysquire

Medlem
7 Jan 2012
90
0
0
Takker og bukker for svar "Biring":) godt og høre du er fornøyd med dine CF50. Der er jeg også enig med bassporten. CF70 er bestilt og på vei:)

Biring

Medlem
17 Sep 2009
754
0
16
Kongsberg
daintysquire skrev:
Takker og bukker for svar "Biring":) godt og høre du er fornøyd med dine CF50. Der er jeg også enig med bassporten. CF70 er bestilt og på vei:)
Lurt gjort! Ikke bli forundret over en noe "tam" lyd i første omgang, etter noen timers "innspilling" kommer de seg veldig.

daintysquire

Medlem
7 Jan 2012
90
0
0
Det skal jeg huske på:) Får bare håpe dem er "bedre" enn mine Dali zensor 7 som jeg er møkkalei av, ellers blir CF70 sendt tilbake:) hehe, men er jo lov og håpe. Bassen bryr jeg meg ikke om da jeg har en Svs sub i tillegg, men håper på bra detaljert lydbilde:) (mtp pris)