Noen meninger

THX-MaN

Medlem
3 Jul 2003
53
0
0
Jeg ble veldig overrasket da jeg oppdaget at penger nå var tilgjengelig på min konto (mer enn ventet). Har bestemt meg for å øremerke dem til nytt høytaler system. Har tenkt mye fram og tilbake den siste tiden og da pengene kom så var valget klart. Har tenkt på Klipsch Reference serien (RF-7, RC-7, RS-7). Noen som har erfaring med klipsch? Har hørt at de er veldig bra, men har ikke fått testet dem selv. Noen som vet om det er noen steder i bergen hvor jeg kan høre dem?

Har Pioneer AX10i forsterker...

Egil_M

Medlem
7 Mar 2003
1.257
0
0
Jeg har selv et par Klipsch SP-1, og de høytalerne er ikke annet enn imponerende! Er strålende fornøyd med de. Og så har jeg hørt 2 andre oppsett med RF3-II - og de høytalerne er også sinnsykt rå. Så jeg har bare positive erfaringer med Klipsch!

Det som er litt moro med høytalerne også, er at de ikke krever særlig stor forsterker for å spille mega-høyt. Veldig lettdrevne høytalere.

joiki

Medlem
27 Apr 2004
757
0
0
Enkelt å greit løp å kjøp, Klipsch Reference serien (RF-7, RC-7, RS-7). Du kommer til å bli solgt, det må du bli :D
Forsterkere din duger bra inntill videre, Men anbefaller deg litt tyngre forsterker skytts, har hør på hele rf7 sereien med aragon :D :D

Ring Audiocompaniet (22116870) dem vet hvor klipsch selges

hamtor

Medlem
11 Mar 2003
1.688
0
0
Noen som vet om det er noen steder i bergen hvor jeg kan høre dem?
De hadde dem på "Sony Senteret" i sentrum sist jeg var der ( les: lenge siden ). Kanskje de har dem fremdeles.

7 Apr 2004
2.885
1
0
www.ildernett.net
THX-MaN skrev:
Jeg ble veldig overrasket da jeg oppdaget at penger nå var tilgjengelig på min konto (mer enn ventet). Har bestemt meg for å øremerke dem til nytt høytaler system. Har tenkt mye fram og tilbake den siste tiden og da pengene kom så var valget klart. Har tenkt på Klipsch Reference serien (RF-7, RC-7, RS-7). Noen som har erfaring med klipsch? Har hørt at de er veldig bra, men har ikke fått testet dem selv. Noen som vet om det er noen steder i bergen hvor jeg kan høre dem?

Har Pioneer AX10i forsterker...
Har lest en del bra om den serien :)